hahaha ik ben jolanda altans mijn vader heb dit nooit door gegeven aan de gemeente wel johanna elisabeth dus eigelijk heet ik volgens de gemeente johanna maar ja ze noemen me al 33 jaar jolanda dus daar houden we het op gr jojo
Ik heet E....... een naam die hier op het forum volgens mij nog niet is voorbij gekomen geloof ik.....En ik ook nog maar 1x heb gehoord/gezien in nederland. Terwijl het niet eens een bijzondere naam is. Na ja het betekent koningin van de zigeuners hihi......Ik spaar geboortekaartjes al 7 jaar maar heb nog maar 1 van mijn naam in me bezit dus niet echt veel voorkomend geloof ik.....durf hem niet zo goed hier neer te zetten omdat ik bang ben voor meelezers
ik kan me naam helaas niet zeggen ivm privacy want ik heb mijn naam nog nooit ergens gehoord of gelezen. helemaal uniek dus hahhaha
Ik heet Daniela, ja met 1 L en een A op het eind....is een portugese naam. Verder geen doopnamen. Maar de meeste mensen noemen me jella, dani of daan, bijna nooit voluit mijn naam, behalve mijn man als ik iets gedaan heb hahahahahaha