Mijn naam is Denise, maar luister er eigenlijk nooit naar haha! Maar dat komt omdat de meeste die me kennen gewoon Nies noemen, dus zit altijd raar op te kijken als ik Denise hoor haha!
he wil ik toch net typen jeetje ik ben de eerste Sandra, dat gebeurt niet vaak, is iemand me net voor.
Ik heet Susan, en ik weet heel zeker dat ik niet enige ben Meestal word ik Suus genoemd er zijn hier ook veel die Suzan, of Suzanne heten (jep, eind 70-begin jaren 80 )
Hey meiden, Ik heet Maaike verder rest geen verdere namen. Volgens mij is er nog niet iemand voorbj gekomen met die naam!
De Daniëlle's staan voor! Ben toch wel erg benieuwd naar de namen van jongmoedertje en de andere weet ik de naam even niet van.. Mag ik jullie pb'en?
Ik heet Mireille.. En mijn doopnamen zijn: Catharina Cecillia.... Oooh ik gebruik ze nooit, vind ze vreselijk! Maar goed... zo heet ik dus
Dan maak ik het weer even gelijk.. mijn naam is Laura doopnaam Jennifer, die heb ik nog niet voorbij zien komen!
Wauw, ben ik de eerste Marieke die hier haar naam neerzet? Vroeger zat ik er met 2 in de klas en hoor hem vaak. Veel gegeven naam in de jaren 70/80. Verder heb ik geen andere namen.
Mijn naam is Diny Een naam die ik op mijn leeftijd echt niet meer tegenkom, alleen 30 jaar ouder. Heb een doopnaam beginnend met een A maar die ga ik hier niet neerzetten. Ik zag trouwens een dinanda voorbijkomen? Ik ken er 1