Hier nog 1! Ik ben van eind jaren 70, toen was deze naam in de mode geloof ik. Van mijn leeftijd heb je er een heleboel. Nu hoor je het eigenlijk niet zo veel meer.
Mijn dochter heet met haar tweede naam Geertruida van oma mijn moeder dus die heet verder gewoon Truus die zullen we hier ook wel niet tegen komen haha. Wel wijnig Patricia.s trouwens?? Zullen er toch wel een paar Patricia heten z.n rare naam is dat nou toch ook weer niet o ja ik ben van de midde jaren zeventig74
ik heet m.arije.. volgens mij zijn hier wel meer met dezelfde naam. maar ik ben de eerste in dit topic. verder geen andere namen.
Ja klopt, Cunera van Selm is een presentatrice van TV noord ( groningen) Nou... mijn na(a)m(en) niet 1x tegen gekomen.. Mijn roep naam is Carla. Mijn doop namen Klasina Roelfina. ( ik denk dat mijn ouders mij niet mochten ofzo... ) En dames maar zeuren over hun doopnamen?? nou ben toch redelijke normale en mooie tegen gekomen en niet zoals bij mij uit het jaar 0 hahahahaha
Bianca Carla Cherryl Clair Cunera Daniela Daniella Daniëlle ׀׀׀׀׀׀ Denise ׀׀ Desiree Diana Dinanda Diny Ellen Erika Esther Gaby H . eidi Hélène Ilona ׀׀ Iris Jennie Jolanda ׀׀ Karolien Kelly ׀׀׀ Kim ׀׀ Kimberley Laura ׀׀׀׀׀ Linda ׀׀ Lobke Lotte Lydia M . arianne Maaike Manuela Marieke ׀׀ Marije Marlous ׀׀ Martha Masha Michelle Mireille ׀׀ Mirella Mirjam Monique Naomi Natasja Nienke Patricia Pauline Petra ׀׀׀ Roxanne Sandra ׀׀ Sandy Sanne Silvie Susan Tamar Tamara ׀׀ Tanja Veronique W . endie Wendy ׀׀ Whitney Willeke Y . vette