Bianca Carla Cherryl Clair Corina Cunera Daniela Daniella Daniëlle ׀׀׀׀׀׀ Denise ׀׀ Desiree Diana Dinanda Diny Ellen Erika Esther Gaby H . eidi Hélène Ilona ׀׀ Iris Jennie Jolanda ׀׀ Karolien Kelly ׀׀׀ Kim ׀׀ Kimberley Laura ׀׀׀׀׀ Linda ׀׀ Lobke Lotte Lydia M . arianne Maaike Manuela Marieke ׀׀ Marije Marlous ׀׀ Martha Masha Michelle Mireille ׀׀ Mirella Mirjam Monique Naomi Natasja Nienke Patricia Pauline Petra ׀׀׀ Roxanne Sandra ׀׀ Sandy Sanne Silvie Susan Tamar Tamara ׀׀ Tanja Veronique W . endie Wendy ׀׀ Whitney Willeke Y . vette ff mijn naam toegevoegd
Ik ben eigenlijk best blij met mijn namen en doopnamen: C.harlotte (A.ntoinette B.rigitte H.enriëtte) en mijn dochtertje: G.abriëlle (H.enriëtte H.élène C.harlotte)
Mijn naam is vrij uniek. Ik ga hem hier dus ook niet plaatsen, want 1 en 1 is twee en mensen die mij kennen weten dan direct wie ik ben. Wil nog even anoniem blijven. Maar mocht je een naam willen voor je baby, waarbij je altijd hoort, wat een mooie naam! wat een bijzondere naam! Waar komt die naam vandaan?? Dan mag je me een privébericht sturen en kan ik het je wel laten weten
volgens mij zie je die naam en Mascha (met een c dus...) inderdaad ook veel vaker dan "mijn" variantje!
Ik heet officieel Linda, maar zo ben ik al geen jaren meer genoemd of als er iemand boos is hihi Ze noemen me dus Lin (Lynn)..
Ik heb wel een redelijk veel voorkomende naam volgens mij... Maar het wordt niet altijd zo geschreven: Nynke