Levy schijnt idd voornamelijk voor een jongen gebruikt te worden, maar ook wij vonden het voor een meisje lief en stoer te gelijk Onze zoon heet Noah.. Tja... komt ook vaker voor bij meisje
Gaaf! Dit had zo mijn lijstje kunnen zijn! Levi wilde ik ook graag maar vond ml niet ? Leuk voor een meisje.
Het zou eerst Charlotte worden echter hebben we toch een andere naam gekozen die ik nog even voor onszelf hou...
Lara Voluit: Lara Megan Jasmijn Wilhelmina als we voor een tweede zouden gaan (IVF) dan zou het voor een meisje Livia of Nova worden
Hier zou de 2e ook Charlotte heten (stond op het proefkaartje, hoewel we het geslacht niet op voorhand wisten). De drukker wist wel het geslacht omdat het voor een jongen een ander kaartje zou zijn, dus die was best verbaasd toen we na de geboorte met een andere naam kwamen. 15 minuten voor de geboorte toch nog veranderd en het werd een Juliette Al blijf ik Charlotte een erg mooie naam vinden.
Mooi! Ariana vind ik ook echt super, is dat bij jullie een vernoeming of vonden jullie het gewoon mooi?
Leuk om dit allemaal te lezen zeg! Als mijn zoon geen zoontje was had ze L.uc.y geheten.. Ik zal eens een topic starten over jongensnamen, ben ik ook heel benieuwd naar!
Anna Danique Danique is haar roepnaam, Anna de vernoeming naar beide oma's. Zouden we nog een dochter mogen krijgen dan vind ik Vajén, Romy, Liza, Sophia mooi.