Chester (shih tzu) Jimmy (chihuahua) En moet vaak oppassen op de hondjes van mijn moeder: Puck (chihuahua) Spike (chihuahua)
mijn honden heten pinkie en balou. we hebben verder een labrador gehad die maira heette en 2 chow chows en zij hetten riska en asta...
Skye engelse staff teefje Hiervoor diva kruising pitbull / bulldog. In onze omgeving Opa en oma mechelse herder boaz en teckel sheila. Schoonmoeder chiwiwa angel, is echt een bitch eerste klas overginds. Schoonzus en gezin frans buldogje yara.
De hond waar ik mee opgegroeid ben, heette Arka. Mijn vader had ooit iets gelezen over een hond met de naam Arko, maar dat was een reu en wij hadden een teefje. Dus Arka van gemaakt .
Onze hond heet Flo... De naam komt van mijn zoon af, die is nogal gek van Cars en daar komt de naam in voor. Het is een Australian Labradoodle.
Louie - kruising franse bulldog x schotse terrier Julia - kruising teckel x herder Sjaan/Laika - onze helaas overleden engelse bulldog Diesel - franse bulldog van mijn ouders.