hier een zwarte Labrador-Border Collie mixje. Ze heet Kia ik zou haar ophalen als ze 9weken oud was. maar toen veel gezeik gehad met de eigenaar waar ze toen nog was. gaf haar verkeerde dingen en wisten niet wat ze deden (pap met koffiemelk bijvoorbeeld...) dus wilde haar daar zsm weg hebben en dat was met 5weken oud al. Erg vroeg maar als ze daar langer was gebleven had ze t nooit overleefd (dat mens was al bezig met een 2e nest!!) Halsoverkop dus haar gekregen, die kerel kwam haar brengen alsof het een setje kleding was, wilde zn geld hebben en weg was ie. Ben toen met mn kleine pup 2weken naar mn moeder gegaan, die hadden een bouvier die onwijs goed getrained was. daar kon mijn pupje dus goed van leren en heeft dat ook zeker gedaan. onderweg naar mn moeder moest ik dus nog een naam verzinnen. na 1uur tientalle namen bedenken wat het dus allemaal net ff niet was, waren we zo melig aant worden dat we auto merken gingen opnoemen die voorbij kwamen rijden. en bij een Kia Sorento ging ze heel zachtjes blaffen, was zó schattig! dus dat werd haar naam
Onze border collie heet Ruby Zo heet ze vanaf haar geboorte, de naam is gegeven door haar fokster. Ze luisterde zo goed naar haar naam en we vonden m wel leuk, dus we hebben t zo gehouden.
Wij hebben nu: Tobi (yorkshire terrier) en Ayka (spaanse half podenco half bull) Eerder gehad: Nikon (australische kelpie), Kaya (siberische husky), Rakker (yorkshire terrier), BoGhy (franse bull)
Wij hebben de afgelopen twintig jaar best wat honden "versleten" okay wij fokken ook, dus daardoor heb je sowieso wat meer .... even kijk hoor, allen Duitse Herders: Udo Nanka Layko Takker Birka, mama van de drie B-tjes Bikkel, kwam acht uur na zijn broers en zusjes, dus een echte "bikkel" Boyka, stiefdochter had de naam Boy bedacht, maar er bleef geen reutje meer over.... Batman, was net een vleermuisje. helaas maar 4 maanden oud geworden Darco Iwan Fardau, heet zelfs Freule Fardau Gaby Esmee (Weimaraner) oorspronkelijk was het Esprit, mn vriend kon het niet uit zn strot krijgen, en we hadden al angst dat Spriet ging worden haar zusje heet Enjoya, en dat was al vaak Jojo en dan vergeet ik er ook vast nog wel.....
We krijgen een zwarte labrador Iedereen superbedankt voor de bijdrages! Na lang wikken en wegen hebben we besloten om voor Saar te gaan. Leuk als ze klein (Saartje) én groot is