Windraak, er staat vrijwel altijd een flinke wind op een van de gevels en vooral aan de voorkant als de wind uit het veld komt hoor je dat supergoed, zeker als het ook nog eens regend zoals nu.
Flinstone maison. Wij hebben beneden alleen licht en zicht aan 1 zijde, waardoor het net is alsof wij in een grot wonen. In de zomer is het beneden wel lekker koel en in de winter nooit erg koud.
hmmm, ik denk: "gebed zonder einde"....Ons huis is nu, zoveel jaren later nog steeds niet af, en dingen die klaar zijn geweest, moeten weer opnieuw geschilderd worden..... Een gebed zonder einde dus.
Leuke reacties ! Ons huis heeft geen naam, maar mijn eerste huisje waar ik alleen woonde was een mijnwerkerswoning en noemde ik "kabouterhuisje" je snapt hem al, op zich wel genoeg ruimte met 3 slaapkamers etc, maar alle ruimtes waren heel klein ...
Ik noem ons huis wel eens 'Villa Volta' (van de Efteling) omdat het huis soms op z'n kop staat hahaha
"onze eigen schuld". Letterlijk en figuurlijk. Zelf voor gekozen om daar te wonen....en tja, een flinke 'schuld'/hypotheek.
Ik noem ons huis vervloekt ... Dr gebeurd altijd wel iets in huis .. de laatse verbouwingen nog en dan gaat t de verkoop in
Geen naam bordje, maar als er 1 zou moeten hangen als ik een gezin heb. Huize Weltevree Lijkt mij namelijk leuk om dan een blog te starten. Het wel en wee, in huize weltevree
Ons huis heeft geen naam. Maar wij noemen het huis van mijn ouders altijd 'de dependance' omdat we daar nogal eens (tuin-)gereedschap lenen en toen we nog kleiner woonden, mochten we grote dingen wel eens in hun garage zetten. Dan zei ik altijd "Ik breng de heggesnoeier even terug naar de dependance." Dat klonk toen grappig, aangezien wij veel kleiner woonden dan zij. Inmiddels wonen wij net zo groot of misschien zelfs wel groter.