Mooie namen staan er in dit topic! Mijn zoon* heet Nathan (op z'n Engels uitgesproken). Ik was 15 jaar en vond deze naam al sinds mijn 10e erg mooi. Ik kende ooit een jongetje die deze naam droeg. Toen mijn zoontje werd geboren, wist ik gelijk dat deze naam bij hem pastte.
Mijn dochter heet Myla (je spreek het uit als My.la geen mila). Deze naam nog nooit gehoord dus erg orgineel
Mijn zoon heet Dani Zijn naam volluit is Daniel Simon Nicolaas vernoemd naar papa en opa's.. Vonden Dani mooi als roep naam Voor onze 2e zoon is de naam ook al bekend maar dat zet ik nog even niet neer hihi
Onze zoon heet N.ero D.avid. We vonden dit mooie namen in combinatie met elkaar en onze achternaam. Ze zijn vrij internationaal en er is geen twijfel over hoe ze uitgesproken of gespeld moeten worden. Ze zijn niet geknutseld en toch niet saai. Ik vind de betekenis van de namen mooi en hoewel mijn man Nederlands is, klinkt N.ero toch Latijns, wat ik heel leuk vind omdat ik zelf een Zuid-Amerikaanse achtergrond heb
Onze dochter heet Sydney Jules. Sydney naar de stad en Jules naar de vrouw van Jamie Oliver. Ons zoontje (die we ieder moment verwachten) gaat Logan heten.
Hier heet dochter Lauren. Namen die ik voor mijn zwangerschap mooi vond vond ik toen opeens niet mooi meer. De naam komt uit en namenboekje Leuk topic dit.....kan ik vas ideeën op doen voor een volgende kindje. Voor een jongen staat de naam al vast....maar voor een meisje zou ik het niet weten!
Vind het zo'n leuke naam! Als het kon dan had ik mijn eventuele tweede dochter ook zo genoemd maar dat kan niet helaas
Ik vind het trouwens wel grappig dat er zoveel 'puntjesnamen' in dit topic voorkomen haha terwijl ik in de Lounge toch haast de indruk kreeg dat iedereen dat maar raar vond.
Leuk topic en wat een mooie namen komen er voorbij!! Onze zoon heet Jonathan David roepnaam Jonathan op zn hollands uitgesproken! We waren er snel over uit! Vonden de betekenis erg mooi en bijzonder!
Onze zoon heet Bram. Toen manlief en ik net verkering hadden gaf hij aan dat al mochten wij ooit een zoon krijgen dan hij Bram zou gaan heette. En dat is het 7 jaar daarna ook geworden En onze dochter heet Gwen. Een mooie korte stoere naam. Wat ook erg bij haar past een lief meisje met temperament
Die laatste staat ook op mijn lijstje, maar ik vroeg me af of die later dan niet uitgemaakt gaat worden tot 'freak'. Ik let nl ook op eventuele engelse uitspraak en ombuigingen tot pestnamen.