Megan, betekend ook nog eens parel en dat is ze voor ons. Dit was niet de reden om haar zo te noemen, we vinden het allebei gewoon een mooie naam. Onze andere dochter heet Emily, hier waren we al uit voordat we wisten dat we ons tweede meisje zouden krijgen.
Ons meisje heet K.aïsha J.anayah Eerste naam kwam ml ineens mee en waren gelijk over uit, apart maar niet ingewikkeld. Tweede naam betekend cadeau van God en dat is ze, dus vandaar
Nina omdat ik dat vanaf jongs af aan een hele mooie naam vind en mijn man gelukkig ook En een geluk deze naam komt hier weinig voor.
Wij gaan voor: Jazzlynn, omdat dit de eerste naam was waar ik aan dacht. Patricia, zo heet mijn schoonmoeder en Alice, zo heet mijn moeder. Jazzlynn Patricia Alice met als roepnaam Jazzlynn.
Hier een L una , J asmijn en J ay. Mijn vriend en ik hebben een J en L als eerste letter van onze naam, dit wilden wij ook voor de tweeling. Hij wilde een lieve naam en koos J asmijn. (de J asmijn bloeide de dag dat ik positief testte, te vroeg voor het seizoen) En voor het druktemakertje dat onderop in mijn buik lag wilde ik een stoere pittige naam, dus dat werd L una. Ik had deze naam net in het boek van Kluun gelezen en deze was echt blijven hangen Nu wilden we een stoere naam. (voor een meid hadden we Yara of Lize) Mijn vriend wilde hem heel graag Jayden noemen, maar dit vond ik teveel voorkomen. (668 x in 2012...) mijn vriend vond het zo leuk om het af te korten naar Jay, als koosnaam. Uiteindelijk is dit dus de roepnaam geworden, niet 13 in een dozijn, maar wel heel stoer
Onze dochter heet Milla. Ik kwam de naam een jaar of 4 geleden in een roman tegen (als koosnaam voor een vrouw die Ludmilla heette) en vond hem direct mooi. Hij is blijven hangen en uiteindelijk hebben wij er ook voor gekozen. Mara stond trouwens ook op het lijstje. Mijn man had als enige 'eis' dat het een naam moest zijn die ook in het buitenland kan. Wij hebben een poos in Engeland gewoond en hij wil mogelijk nog eens terug. Milla vond hij ook mooi en combineerde goed met de voornaam van mijn moeder.
Megan stond ook op ons lijstje. Ons zoontje heet Kenji. Inspiratie opgedaan tijdens het kijken naar de Pfaffs. Hoe onze tweede gaat heten vertel ik nog niet.