hoe heet jullie dochter? of hoe gaat jullie dochter heten?

Discussie in 'Babynamen' gestart door emje, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Mijn dochter heet Nikki Milou

2. linnywonderbaby

linnywonderbaby Actief lid

11 dec 2007
    212
    1
    16
    Limburg België
    Mijn dochtertje noemt Olivia. :)

3. Joytje

Joytje Actief lid

27 sep 2007
    259
    0
    0
    Als Ruben Liam een meisje was geweest dan had hij
    Norah Annebel geheten. Nu krijgen we ws een meiske (70% op de echo) maar denk ik niet dat we nu deze naam gaan gebruiken. We zijn er nog niet uit, gelukkig hebben we nog even. Ik lees rustig mee met jullie, vind het erg leuk!!!!

4. Angelina

Angelina Niet meer actief

Mijn jongste dochter heet Cassandra.

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ons meissie; Esmée

simpel, stoer en toch lief :D

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    ons dochter heet Jamelie Dany (Djaemelie)
    als ons 2e kindje ook een meisje word dan word het denk ik Kyara of Viënna maar ken nog veranderen.
    wil een lange naam met 3 lettergrepen t liefst omdat jamelie dat ook is.

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Onze dochter heet Alyssa Johanna.

Alyssa omdat dat de enige naam was die we beide mooi vonden ;)

En Johanna vernoemd naar mijn moeder, haar naam is Johanna maar roepnaam is Ans. Ik vond Alyssa Ans niet echt staan....A.A...hihihi

8. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    onze meid heet meya lotte lotte omdat mijn overleden vader dat zo;n mooie naam vond en bijna had ze lotte als 1 e naam gehad, maar mijn moeder vond dat te pijnlijk elke keer als ze dan haar naam zou zeggen moest ze aan me vader denken. Nu vind ze het jammer dat ze dat gezegt heeft, maar ik ben wel blij want vind het prima zo. Al was ze ook een prima lotte geweest, vind bij lotte bep soort meisje horen nl en wist bij de geboorte natuurlijk niet of zo zo'n meisje zou zijn. Meya komt uit een tv serie maar daar schreven ze mia vonden wij te simpel dus werd het meya.....

als de oudste een meisje was geweest had ie noah lotte geheten om dezelfde reden waarom meya nu als 2 e naam lotte heeft al leefde mijn vader toen nog wel. Maar was toen al ook de mening toe bedaan dat lotte een bep soort meisje " moet " zijn.

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    onze dochter heet leah jan. leah naar mijn oma (lea) en jan naar vriend zijn opa. (en stiekem een beetje naar jan smit:D;))

zoon had philene geheten vond ik, maar vriend vond dat niet zo leuk. anders waylin;) (philene omdat er een theophiel en een philemon bij de opa's zijn. en phil vond ik zo dokter phil achter;):D)

ik wilde de tweede naam met een J. omdat vriend zijn tweede letter ook een J is en van mij ook. (zoon heeft dezelfde tweede naam als ik, die gemaakt is van de eerste letters van de namen van mijn zussen. en als ik een jongen was geweest had ik waylon jomi geheten)

ik ben nogal van het vernoemen, maar niet standaard en er een eigen draai aan geven.:D

er komen wel erg mooie namen voorbij. zal er toch een paar onthouden, wie weet:D

10. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    mijn dochter heet Quinty Rosalie:D

11. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Mijn moeder heet ook Johanna en als roepnaam Ans, wat grappig hihi:)

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Isabella S.ophie

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Mijn dochters heten Lianna en Jorja. Als Yosyp een meisje was geweest had hij Catina geheten.

14. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

mijn meiden heten
    desteney en niscaya

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Onze dochter heet Kyra. Verder geen andere namen. Ik vond Lucy ook erg leuk, maar dat vond m'n vriend niks :)
    Kyra waren we allebei weg van!

16. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Kyra zou ik mn meisje ook wel willen noemen of Gwendoline (afgekort Gwen) vind ik ook wel wat hebben hihi:), alleen als ik over een naam begin ontwijkt me vriend het onderwerp:( hoe kan ik dat het beste aanpakken? Gewoon zelf maar een naam kiezen?:$

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou hem een lijstje met namen geven die jij mooi vindt (niet teveel doen) en hem dan laten kiezen welke hij mooi vindt. Dus even samen zitten. Hij zal toch een naam moeten gaan kiezen nu! ;)

18. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Mijn dochtertje heet Nouk.
    Als het nu weer een meisje wordt dan vindt ik Liz of Fien heel erg leuk. Eerst maar eens afwachten welk geslacht het wordt voordat we een keuze gaan maken. (misschien heeft mijn man wel hele andere ideeën, hebben het er nog niet echt over gehad).

@miracle 1990: misschien kan je hem een namenboekje cadeau doen. Kan hij eerst gewoon zelf even kijken wat hij leuk vind zonder direct met jou in discussie te hoeven. en daarna de lijstjes naast elkaar leggen. Veel succes

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Mijn dochter heet Lorenza Valentina Maria.

En dan is maria vernoemd naar mijn moeder en schoonmoeder

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Mijn dochter heet Louise, maar Valerie stond ook hoog op het lijstje. Als Tygo een meisje was geweest had 'zij' waarschijnlijk Tess(a) geheten.

Deel Deze Pagina