@ Miracle. Dan zie ik niet in waarom hij boos word elke keer jij het over de baby hebt of waarom hij geen namen wilt uit kiezen. Maar als jij/jullie denken dat het wel goed komt: geweldig! Meer wens ik niet voor jou/jullie baby!
Wat heb ik mooie en bijzondere namen langs zien komen, leuk! Onze dochter heet Elisa. We wilden een naam die niet superveel voor komt en mijn vriend wou graag een lieve meisjesnaam.
Onze dochter heet Amy Elène Jocelyn Amy - gewoon een mooie internationale roepnaam Elène - gemaakt van Elly (mijn moeder) Jocelyn - gemaakt van Joyce (mijn schoonmoeder)
Mijn meiden heten Hannah Maimouna & Sarah Fadima. Allebei hebben ze een NL en een Afrikaanse naam, dit vanwege de afkomst van hun vader. Alle namen zijn vernoemingen.
Onze dochter gaat; Nienke (roepnaam) Annigjen (mijn moeder) Antonia (schoonmoeder) heten. De roepnaam van mijn moeder is Anneke en die van mijn schoonmoeder Tonnie dus dat komt ook weer in Nienke voor. Zelf vond ik de naam Mijntje ook erg leuk maar manlief niet. Hij wilde eerst graag Kimberley totdat wij bij de naam Nienke kwamen.
Onze dochter heet Sasha Nathalie. Zou dit een meisje zijn geweest, dan had ze waarschijnlijk Liv Sarah geheten hebben of iets dergelijks.
Mijn oudste heet Jasmijn (Hanna) en de jongste heet Madelief (Milou). Hanna is vernoemt naar opa die is overleden en Milou is gewoon omdat we dat ook een mooie naam vonden.
Ik weet sinds gister dat we een dochter krijgen en ze zal waarschijnlijk Esmay gaan heten, misschien Lynn als 2e naam... Esmay Lynn
mijn dochter heet volluit: Alicia, lindsey, ilana, catlyn, ivanna, ashley roepnaam alicia en combinatie voorletters maakt ook alicia
Onze dochter heet Rienke. In eerste instantie hadden we de naam Rieneke maarreuh vond ik niet zo omdat de naam me aan Sieneke deed denken en dus het songfestivalliedje.. Rienke is vernoemd naar de moeder van mijn man (Riny) die helaas niet meer leeft..
Onze dochter heet: Charlee Lynn Als ik nu zwanger zou zijn van een meisje dan kreeg zij de naam: Yuna May Maar dat kan natuurlijk zo weer veranderen! Het zijn beide geen vernoemingen, maar we vonden het gewoon erg mooie namen!!!