Ik vind Elin mooi maar denk gelijk aan aliën.. Isa vind ik ook erg leuk, stond ook op ons lijstje, maar mn schoonzus kreeg een pup, en je raadt het al, beestje heet Isa.....
Ik vind Isa mooier dan Elin. Of zoals iemand hier al schreef: de twee namen samentrekken en Elisa vind ik ook mooi. Onze meisjesnaam blijft nog even een geheim voor moest er een tweede kindje komen.
Ons meiske heet Lynn. Isa vond ik ook erg mooi maar hubbie niet. En elin vond ik ook mooi maar een oud buurmeisje van ons kreeg een elin. Je kunt haar ook elin isa noemen. Of isa elin. Past ook nog bij elkaar.
Ok, wat leuk en apart. Ik dacht dat het misschien een spelfoutje was. Had nog nooit van die naam gehoord.
Ik zou dan eerder Elin doen, dat hoor je toch wat minder vaak dan Isa, vind het altijd zo sneu als er nog vijf kinderen op de psz of kdv zijn die ook zo heten. Maar wel allebei even leuk, wij hadden Isa en Eliza ook op ons lijstje!
Ik vind Isa mooier,, Mochten wij ooit een meisje krijgen zal ze Sophie of Sterre heten. Mijn sterretje heet Britt wist gewoon in mijn hart dat dit een meisje was. Succes hoor!
Kim Elisa, Tessa Esli en Iris Elja ( 1e naam is roepnaam, maar heb doopnaam erbij gezet, wellicht zit daar een mooie tussen haha
Och dat is ook niet leuk. Mijn zus kreeg vroeger verkering met een jongen die Joost heet, en het eerste wat mijn zus zei was: "hé, zo heet onze hond ook!"
Dochters naam hou ik liever voor me, omdat hij weinig voorkomt, maar als ik moest kiezen tussen die twee namen dan zou ik gaan voor Elin. Vind het een erg mooie naam. Of zoals anderen al voorstelden Elin Isa, met als roepnaam Elin.