Onze hond heet Rayka en de kat loeki mijn vroegere honden ( bij mijn ouders) hete Jasper en Boris de katten die we hadden gehad vroeger heten Mickey, Tijger, Roetje Nokkie, Kitty, Suzi, Felix en kan nog wel even doorgaan.. andere honden die ik ken: Sam, Buffie, Layka, Hunter, Jess, Meta, Knoetje en Debby
hond: Mipsy en Wolf als bijnaam omdat ze soms als een wolf kan huilen andere huisdieren Piep (konijn) , Bandiet en Rover (cavia's) andere dieren die we gehad hebben: minnie, pluis, snuit, chicco, zoef honden van bij mijn ouders heetten Trixi en Nicky
Bij mijn moeder hebben we een hond Beau ( een amerikaanse bulldog ), een rode kater Indy ( haha ). En we hebben helaas maar 9 maandjes een kitten gehad die Mexx heette maar die is al een aantal maandjes spoorloos.
2 vrouwtjes katten heten Aeris en Tifa en ons mannetje heet Cloud, en we hadden nog een kater, die heette Reno Namen zijn vernoemd uit een game waar vriend absoluut fan van is!
Dieren zijn allemaal bij mijn moeder gebleven: Kat: pumba Poes: Hiro Hond: Kyo Pumba was echt mijn kat, maar die was gelukkiger bij mijn moeder, dus die heeft zij geadopteerd