Oja, katten die we nog gehad hebben: Nero, Bobo, Nikki, Noukie (Anouk), Ozzy, Ermpie (Ermelindus), garfield, Hugo.
Katten en honden namen... Heb je even ? Mijn vriend en ik hebben 2 katten. 1 Poes: Maya (* 2007) Verhaaltje achter de naam: de naam heb ik 'gekregen' door een spaarpot van Maya de Bij die ik kreeg toen ik 1 jaar werd. Toen ik op mezelf ging wonen, wilde ik een Lapjes poes. Omdat mijn spaarpot van Maya de Bij ook een lapjes kleur had, en ik de naam Maya door deze spaarpot zo leuk vond, heb ik mijn poes Maya genoemd. De spaarpot heeft door de jaren heen meerder klappen gehad en vallen overleefd. Hij is stuk, maar ik doe hem zeker niet weg. 1 Kater: Maiky (* 2009) deze naam komt uit de film "Look who's talking too". Daar schrijf je het weliswaar anders, maar de uitspraak is hetzelfde. Mijn ouders hebben door de jaren heen ook veel huisdieren gehad. Katten: Tobias (voor mijn tijd), Garfield, Robijn (poes), Moor (kater) en Muis (poes) (zij waren er 2 van een 4-ling die mijn ouders rond 1997 langs de weg vonden; Moor vond het prima om door de stofzuiger opgezogen te worden. Dat beest was een pure goedzak. Muis is uit zichzelf verhuisd maar leeft nog steeds), Roos en Saar (moeder en dochter) Ze hebben ook een poes die Lila heet, maar die is van oorsprong van mijn broer (alleen zorgde hij er toentertijds niet goed voor, waardoor Lila bij mijn ouders is gekomen. Ze is nu al een jaar of 12. Honden: Ezar, Joep, Spot (teefje, dalmatiër - helaas overleden) Jip reu, gekomen toen Spot enkele jaren oud was) Ehm... dat was het wel... geen idee of je er iets aan hebt
Onze poes heet Zinzi. Ze heeft onlangs 5 kittens gekregen (4,5 week nu) waarvan we er 1 houden. De rest hebben al een baasje en ook namen Onze kitten heet Izzy. Kitten 2 heet smokey Kitten 3 heet Oreo Kitten 4 heet diva Kitten 5 heet chanell Wij hebben in der loop der jaren ook honden gehad. 4 berners Kenzo (overleden) Luna (overleden) Sepp ( overleden) Balou ( herplaatst )
Twee katten, heb de namen niet bedacht. De ene met 4 jarige leeftijd in huis genomen em de andere met 8 jaar. Ze heten Divo en Simon. Zoon noemt hem Simo
Onze katers heten Caterpillar (noemen hem doorgaans Cat) en Fendt. De dames heten Mambo en Pluk, maar die namen hadden ze al toen ze bij ons kwamen.
Onze ex-kater is zwart met wit en hij heet Ko. Ko is het Friese woord voor koe, en het is ook een korte jongensnaam, die we wel vonden passen.
Ik denk dat het een zware strijd wordt willen wij hier samen uitkomen haha. Het is een pitbull reutje en de namen die ik leuk vindt, vindt vriend niks en andersom. Bedankt voor de bijdrage dames!