Auto ford c max?

Discussie in 'De lounge' gestart door Happygirl86, 10 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Wij hebben nu 5 jaar een ford focus station gehad en die is verkocht. Dus op zoek naar iets nieuws. Heb de ford c max gezien en die lijkt me wel aardig. We hebben 3 kinderen 0,3,5 jaar. Is dit een handige auto? Ik ben zo die grote kofferbak gewend. Maar we hebben bijna alleen nog maar buggy nodig. En die 2 weken per jaar vakantie lukt misschien ook wel met een kleinere acheterbak. Nog andere tips
    voor auto's? Ik ben verwend met voorruit verwarming van ford dus daar wil ik eigenlijk niet meer vanaf. Vind het erg lastig.

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij hebben de cmax en zijn er echt super blij mee!
    Hij is lekker ruim en de heeft een hoge instap.

Wij zijn afgelopen jaar op vakantie geweest met 1 kind van 2,5 en een baby van paar maandjes oud.
    We hadden oa mee: kinderwagen met buggy en wiegbak, loopfietsje, uiteraard kleding, luiers, beddengped, handdoeken etc en de hoedenplank kon er nog gewoon op ☺️ Denk dat hij niet enorm veel scheelt wbt de station die wij hadden.

Verder inderdaad de luxe van zelfdimmende achteruitkijkspiegel en voorruitverwarming.

3. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hier ford cmax uit 2005 en 3 kinderstoelen passen achterin maar het is wel ff handigheid vinden in de gordels. Maar het past zeker!
    En kofferbak ruimte ideaal! We kunnen prima 2 weken op vakantie ermee

4. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Wij hebben ook voor de c max gekeken, maar de Opel Zafira won uiteindelijk. Deze vonden we lekkerder rijden en ruimer. Maar volgens mij is dat een gevoel, de Ford c Max is ook heerlijk ruim.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Wij hebben onlangs ook voor een nieuwe C-max gekeken en een proefrit gemaakt (rijden nu Ford Focus), hij was ruim, genoeg laadruimte, maar de zittingen van de stoelen waren aan de korte kant en er waren nog een paar puntjes, waardoor we voor een Toyota Auris hybrid station hebben gekozen.

6. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik heb jaren de S max gereden.
    Nu een Alfa gekocht maar ik mis de ruimte wel.
    De C max is ook een heerlijk ruime auto. Persoonlijk vind ik 'm minder mooi dan een focus station

7. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Wij hebben een C-max en ik vind het een heerlijke auto.
    Ruim, comfortabel, genoeg laadruimte en we hebben plaats voor 3 kinderzitjes op de achterbank.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.802
    4.183
    113
    Wij hebben een c max en ik vind hem heerllijk. Lekker hoge instap, grote vooruit en idd die vooruit knop om te ontdooien, love it. Qua kofferbak lekker ruim en als we op vakantie gaan (3 weken altijd) gooien we er een dakkoffer op

9. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Fijn om dit allemaal te lezen! Wij hebben hem ook gekocht, mogen hem vrijdag halen:)

10. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Wij hebben een Bmaxx, het kleinere broertje dus. Hiervoor een focus gehad, en deze vinden wij qua comfort leuker. Wij wonen midden in de stad waardoor de bmaxx voor ons ideaal was, niet groot maar toch vanbinnen voldoende ruimte. Focus had een veel langere snuit en kofferbak waardoor parkeren in onze straat moeilijker was.
    Volgende zal ook een cmax of smax worden als we verhuisd zijn uit het centrum.

11. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Zafira is veel zwaarder en dus meer belasting. We hebben gisteren een c max gekocht!

Deel Deze Pagina