Toch nog even melden Onze katten heten Monster en Miffy. Vroeger had mijn moeder katten die namen kregen op uiterlijk: Zonnebril Motormuis Droes Turtle ook, Jip en Janneke Lammie Tumtummetje
Dit zijn mijn poezels: Bekijk bijlage 92776 Fleurtje (grijs/wit) en Bailey En bij me moeder zitten 2 ex katers Zwart wit: Spike Gestreept: Binkie
Hi Misschien heb je al een naam bedacht maar wil toch nog even meedelen hoe de mijne heten Binkie (m) Simba (m) Jaydee (v) Sandee (v) Lady (v) en ik had Sanchez (m) maar die is helaas overleden door 1 of andere malloot uit de buurt die katten vergiftigd
Wij hebben een kater, en omdat het een echte ondeugende rakker is hebben wij hem LOEDER genoemd. die naam past echt bij hem. succes met het uitzoeken van een gepaste naam. groetjes demy
Die van ons heet (lekker afgezaagd) Tijger(tje) en is heel verassend een rode kater. Onze vorige katten heette Hannah en Sjakie Liefs, Savannah
Onze noorse boskat heet Goldy, maar zo heette ook al op papier toen ik haar kocht. Zo gelaten dus. De huistuinkeuken katten heten Floyd, Loekie en Lady.
zappa loeloe lodewijk pita (moest naam verzinnen en at net broodje shoarma) dumpie (gevonden langs de weg) helaas zijn ze alle 5 al dood
Onze poezen heten Ieoor en Knorretje en onze kater heet Muse. Mijn man had eerst ook 2 katers en die heten Iggy en Axl.
hier was het katertjes: teigetje, bram, gerrit, henk, jan ,tommie de poesen saartje, poedie, aagje, kees, missy, muis heb ze niet allemaal meer hoor hihi heb dr hier nog 3 rest is dood of van me ma.
Wij hebben: Katers: Beer, Ace, Ozzie en Fred Poezen: Muis en Flo Ace, Ozzie, Fred en Flo hebben een stamboom naam die we hebben afgekort of een andere roepnaam hebben gegeven
Hier ook een aantal poezen en katers:. Kater- Delphi (een orakel uit de oude Griekse tijd) Kater- Mozes (noemen we Moosje) Poes - Miou [miejoe] - Egyptisch voor poes Poes - Flo (van Flo-Jo, die hardloopster met die lange nagels)