Mijn schoonouders waren ook heel vindingrijk in het vinden van kattennamen.. hun katten heten... Blue-Silver, Isis, Camilla en Kichil! Ik vind het wel leuk van die aparte namen
Onze poes heet Chili. We hadden er 2 tegelijk gekocht bij het asiel, Chili en Pepper (vd Red Hot Chili Peppers ), alleen is Pepper helaas overleden.
Ik heb verschillende katten gehad. de eerste 2 samen met een huisgenoot en die zijn daar ook blijven wonen nadat ik verhuisd was. bieseleboseltje (kort gewoon Bo) gizzebiz Deze heb ik zelf gehad toen ik in Belgie gewoond heb. Klitty en foefke Vandaag heb ik 2 kittens gevonden en heb ze de volgende namen gegeven. Winston en Twinkie
ik heb in mijn familie & vrienden kring onwijs veel katten. Zal ff een aantal opnoemen. Minoes Sheba Jordan Humpey Snoopy Biba Bob Lisa Simba Balou Laila Zoë En nog een paar maar ik kan er ff niet meer opkomen
Loona, Molly en Bailey alle 3 vrouwtjes. maar wij hebben naar het karakter en de bouw/kleur van de poesjes gekeken. Loona van maan/nacht ofzo... Loona is pikzwart Molly omdat het zo lekker bolletje wol was toen ze 8 weekjes was. dus van bollie/mollig is molly uit gekomen. Bailey had ik al met 5 a 6 weekjes gekregen en het leek net of ze dronken was zo liep ze ook. vandaar de naam bailey (van bailey`s). misschien dat je is naar het karakter van je kat kan kijken en naar zijn doen en laten en dan schiet vanzelf de naam wel binnen. suc6
Onze poes vroeger thuis heette Dinky Nu heb ik er zelf 3: Kees, Dirk en Binkie Kees bleek nadat ze haar naam gekregen had een vrouwtje te zijn, nouja ik dacht als het voor de Flodders kan.... Dirk (de broer van Kees) is een onwijze slome, vaak noemen we hem Dork. Binkie is later uit het asiel erbij gekomen, eigenlijk heet hij Stoere Binkie Mijn oom had een kat die heette Noppes, omdat hij hem gratis gekregen had, dus voor Noppes. Vond ik altijd wel grappig.