De katten die mijn ouders hebben ( gehad ) heten - sharley - mies - Leddy - Dorus - Gismo De katten van mijn zus - Rascar - Tommy - Bobby En mijn katten: - Pikachu ( kater ) - Simba ( kater ) - Nala ( Poes ) - Snoopy ( Poes ) - Tijger ( Poes ) - Sascha ( Poes ) Liefs
Ik heb een katertje gehad die heette Monster En nu heb ik een poes en zij heet Twix ze heette eerst Snickers maar dat heb ik toch meteen veranderd
De katten die we nu hebben heten Senna en Vledder. Senna naar de overleden coureur, omdat ze als kitten zo door de kamer aan het racen was en niet bij te houden was. Vledder naar Vledder van De Cock, omdat hij heel nieuwsgierig en voorzichtig overal rondneust en onderzoekt en omdat het ook altijd mislukt... 9 van de 10 keer stoot hij zich, valt hij of schrikt hij zo dat hij wegrent... We hebben ook al een aantal katten moeten missen: - Fröbel - Cato - Phoebe (naar Friends' Phoebe's "Smelly Cat" omdat ze stinkscheten liet)
Mijn ouders hadden vroeger een zwarte kater (of poes ) die Sambo heette. Onze katten heten Stitch en Milo (op zijn Engels). Stitch is een "tweedehands" poes en heette al zo. Milo i.pv. Lilo uit de kinderserie. Kennisen hebben een hele snoepwinkel Tum-tum, Skittel en het konijn heeft ook een snoepnaam maar die ben ik even kwijt. Verder in onze omgeving hebben/hadden we nog: Diesel, Kaya, Sjors, Tom, Poemel, Yego, Ziggi, Bailey, Kato, Hitler (tja de kat had een zwarte snor, ook zwart bij zijn bekje, maar vooral ook humor van een puber), Rooie, Albert (een poes), Lummel. Het zijn er vast nog wel meer maar kan er zo niet op komen.
mijn katten (zijn wel bij mijn ouders blijven wonen) heten mickey (heilige birmaan) en prutske (straatkatje) voor jou katje vind ik boeffie wel leuk tziet er echt een boeffie uit namelijk
Mijn katten heten Zaza en Melchior (Mellie) zijn de stamboeknamen die we hebben aangehouden omdat we toen we ze kregen emt 13 weken al aan die namen gewend waren.
Onze poezen heten Lola en Gisa Gisa heette al zo vanuit het asiel Lola is van een een of ander liedje