Mijn 2 katten heten. Coco (kater) Luna (poes) Hun mama heet baileys en hun oudere haflbroer heet Foster. We vonden het wel leuk om het in de drank te houden vandaar deze namen.
mijn katten heten: Poes (en kater ) Flo (een poes) Jaap/Japie (een kater) Poes heette eigenlijk Doodle (vreselijk als ik het nu terug lees) maar iedereen noemde hem poes...dus dat hebben we zo gelaten! Hahaha!
Wij hebben 2 katten, broer en zus en ze heten: Boy en Sweety Mijn vader heeft 6 katten en ze heten: Mister Kraagje Lady Gentle Kalynda BB (spreekt uit als Bibi, afkorting van Black Beauty)
ons katertje heet smousie en onze poes heet pebbles ook wel pebbelientje genoemd zo noemen ze haar in de buurt
Onze katten heten Nemo en Ninja. Onze poes heet Isla. Mijn vorige kater heette Dizzy. Mijn vorige poezen heette Ivy, Jinx en Gizmo. Héél wat katten namen moeten bedenken
Mijn helaas overleden kater leek precies op die kleine van jullie en hij heette Baloe. Zijn zusje leeft gelukkig nog en heet Pebbles! Tis wel een lieffie hoor, dat kleintje van jullie!
wat een schatje Onze katers heten pierrot (piero) en balou en onze overleden kater heette wayne Was ook een zwart witje en ik had een kater kita en rakker heb je al iets bedacht?
wat een geweldige namen zie ik langs komen, lig helemaal dubbel! swiffer en duster, duyvis en venco, twix.. mijn oude kat heet mickey, maar heeft ook een tijdje maffia geheten. verder heb ik in mijn omgeving een banzai, luna, tyson, goblin, nero, frutsel en poes.