Onze poes hete Ginger. Onze katers heette Mickey en Loulou (loeloe). De laatste heeft mijn zoontje zelf verzonnen. Helaas is zijn katertje weggelopen toen we zijn verhuisd
wij hebben ook zo beestje thuis..heet eigenlijk benji maare noem hem bennie zo sgatje...enne ze zeggen dat een kat sneller luitsert naar een naam met ie op het einde
mijn katers heten jansen en lebbis. Jansen had ik al en daar kwam er 1 bij die moest dus lebbis heten. Eerlijk gezegd noem ik hem altijd muis omdat hij grijs is. Ik heb ook een poes gehad die Maffia heette.
Onze katten heten Speedy en Gonzales .... de 1e heette eigenlijk Speedy Gonzales, maar een 2e naam gebruik je eigenlijk niet, dus toen we de 2e hebben uitgezocht heeft hij de naam Gonzales gekregen.
Wat een ontzettend leuke namen ben ik tegen gekomen zeg!! En wat veel reacties! Super leuk.. Mn vriend en ik zijn er over uit... En meneer zal vanaf vandaag door het leven gaan als: Milo.. Hij heeft echt een Milo koppie. Wel even wennen. Elke keer: Poe.... Milo!!! Maar dat went wel!
Die van mij heten Droopy,Diesel, James en Nala.. Diesel bleek achter af toch echt een vrouwtje te zijn, en heet nu Dieseline!
Die van mijn zus heet Scofield! Hij probeert altijd te ontsnappen als de deur open staat dus hij is vernoemd naar Michael Scofield (prison break)
Onze inmiddels overleden kat was Fox. Vroeger bij m'n ouders thuis: Jojo en Zorra. Nu bij ons: Tommy en Bentley
Wij hebben een poes die heet Wizzy. Andere katten die we hebben gehad: Sammie Mickey Woppy Silvy Moekie Tommie Jerry Dit was het wel dacht ik.
Mijn katten noemen Nemo, Fluffy en Raggedy( maar meestal zeg ik Raggedolletje!) Ik heb ook nog een Simba en Zazou gehad.