Leuke namen zie ik zo voorbij komen hier! Wij hebben er ook 2, Diesel en Elmo. Diesel is een poes van middelbare leeftijd die graag buiten rondhangt. Elmo is een gecastreerd katertje die veel binnen zit, erg speels, klunzig en kroelerig is, doet dus zijn naam helemaal eer aan. Onze hond heet Joy trouwens, heb ik ook wel eens gehoord voor een kat.
Leuk Hier ook een Milo (op zijn Engels) Die van ons ziet er alleen heel anders uit! Links Stitch en rechts Milo. Bekijk bijlage 91731 Heel veel plezier met jullie Milo!
Katten die ik gehad heb: Stamper (lapjes poes) Silvester (zwart-witte) Prince (rode kater) Muis (zwarte kater) Katten in onze omgeving Beertje Tommie Musky Simba Chi-chi Scratch
De mijne heten: Bijou (een zwart dametje) Diego (een rode kater) Gimmick (een whiskas (grijs en zwart gestreept) kater)
Die van mijn ouders heet Denzo, die van mijn schoonouders heet Misty en die van mijn zus heten Diango, Cheeta en Bibi! Zelf heb ik geen huisdieren.
Oke, namen van mijn mannelijke katten die ik heb (gehad) en katten van familie: Poes Noah Taqila Puma Dali
Wij hebben: Nala > die is er nog Sammy Bino > Is er ook nog (bij mn ouders) Balou > Ook nog (bij mn ouders) OhJey > ook nog (bij mn zus) Ariba Ringeling Charon Rody Browny Roos Ik kan er nog wel heel veel verzinnen, maar ik hoop dat je hier wat aan hebt. Het ligt ook erg aan het karakter van de kat welke naam er bij past
Bij mn ouders had ik: Nouschka en Miesja. Nu bij mn pa: Chubby, Charlie en Chicky (laatste vrouwtje, andere 2 mannetjes) Nu: Moppie (originele naam is Mauw, is vrouwtje) en Etter(tje) (kat van mn vriend, katertje)