Ik vind Levi een erg leuke naam! Aiden en Jayden ook. Is Aiden dan niet een goede naam voor jullie? Lijkt toch op elkaar? Of geschreven als Ayden eventueel... Succes!
Op mijn lijstje voor een evt. toekomstige jongen: Lars, Luc, Tristan, Julian. Waarbij ik moet zeggen dat hier alleen Lars een optie is, mijn man vindt Tristan helemaal niks (ik vind hem super), geldt ook voor Julian (vind ik de absolute nummer 1) en een nicht van mijn man die we regelmatig zien heeft sinds een jaar een zoontje: Luc. Persoonlijk hou ik niet van Aiden, Levi en Jayden, sorry.
onze kleine man heet Duncan zelf vond ik idd jayden ed ok erg mooi maar dus te populair. net als collin, milan, dylan... maar denk dat het wle meevalt hoor als je dus een echo gehad hebt met dat het een meid is en je dus geen naam kunt vinden zou ik neit verder gaan zoeken dan is het echt een meid. wij wisten het bijv de eerste keer niet en konden echt geen jongens naam vinden dus was het maar goed dat onze eerste een meid was hahaha anders hadden we in eht ziekenhuis nog een naam moeten verzinnen haha
Ik vond zelf milan erg leuk, maar manlief niet, dus onze zoon heet gewoon lekker hollands: Bart vernoemd naar mijn opa.
Mijn zoontje heet Sacha Francisco Philemon. Komt niet veel voor de naam. Hier tot op het laatst twijfels. Hij was al geboren en de verpleegkundige vroeg hoe gaat hij heten...Wij nou uhhh we moeten er nog even over denken. uiteindelijk toen ik van hechten terug kwam op de kamer vonden we het wel een echte Sacha. Hij had anders Levi geheten, maar ook hier niet echt fan van top 20 namen (al vind ik levi echt een heel leuke naam)
Hier ook een lichte voorkeur voor Raff heb al een aantal namen opgenoemd hier, maar mn vriend vind het allemaal niks ( Levi, Cas, Sem, Jesse ) van de week kwam ik dus Raff tegen en vond 'm meteen super
Ik vind jongensnamen ook veeeeel moeilijker dan meisjesnamen. Hier zijn nu favoriet: Tom en Lukas/Lucas. Ik hou niet echt van namen als Levi of Jayden, mar da's heel persoonlijk natuurlijk.
Heb nog niet alles reacties terug gelezen..ben de hele dag weg geweest. Maar ga morgen alles even bij lezen. In ieder geval bedankt voor jullie reacties!!
Ja je zal zelf merken dat mijn zoontje Jayden noemt We hebben héééél lang getwijfeld tussen Ayden of Jayden. In eerste instantie hadden we al een jongensnaam voordat we zwanger waren en dat was Ayden. Maar hier is de naam Ayden of Jayden helemaal niet populair. Heb dan eens getest gehad hoe ze de naam zouden uitspreken als ze het op papier zagen staan (dus mensen die mij niet echt kenden wilden die test wel eens doen en ze spraken Ayden uit alsof het een Marokkaanse naam was terwijl het Engels uitgesproken moet worden) Daarom hebben wij Jayden gekozen gehad. Ayden wil zeggen: klein vuur Jayden wil zeggen dankbaar Ben je er al uit welke naam?
Ben er nog steeds niet uit....vind jongensnamen echt stukken moeilijker dan meisjesnamen! Aiden en Jayden verschillen idd ook niet veel van elkaar. Manlief vind Aiden een unisexnaam (Eden voor meisje), en daarom niet mooi. Hij vind Jayden dus wel leuk. Ik heb een polletje geopend met nog wat andere opties. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Misschien helpt me dat met de keuze.
Als Alyna een jongen was geweest, zou ik echt niet weten hoe ze zou heten! Was dus heel blij met een meisje. Heb je niks aan, maar heb gisteren een mooie naam gehoord, namelijk Ilyas.
Mijn zoontje heet Jamie en mij stiefzoontje Davey Als onze aankomende spruit een jongetje blijkt te zijn gaat hij Tygo heten, die naam staat al vast van voor ik zwanger werd....