Vincent. Hoe en waarom geen idee. Die naam was er ineens. Jayden, Aiden (Ayden) niet echt mijn ding. Maar wij hebben ook een vreselijk Hollandse achternaam (nee, geen Janssen), en daar vind ik een engels uitgesproken naam ook absoluut niet mooi bij. Dus wij hebben ook meer in de 'ouderwetse' namen hoek gekeken. Weet je 1 ding zeker, dat wordt nooit een top tien naam!!
wij hadden altijd als nummer 1 naam jaiden. een combi van beide! nu hebben we een andere naam in gedachten maar die houd ik nog even voor mezelf want dat gaat hem worden hahah.
wij krijgen een meisje. maar voor een jongen hadden we een top 5 namelijk: aiden liam kian jesse tobias wel erg verschillende namen
Wat leuk Lucia een turkse naam Aan onze naam heb je natuurlijk niet veel aangezien hij Turks is. Seyhan. Aydin ipv Ayden hadden we ook op ons lijstje
(love) it... wordt ook onze naam we twijfelen nog over Ilias of Ilias We willen dat mensen zeggen Il-ie-as en niet Il-jas dus dat moeten we nog even testen
Aiden, Liam en Kian zijn ook mijn top 3 namen.. (willekeurige volgorde). Kian kan alleen niet door familie en manlief vind Aiden en Liam niet zo geweldig. Heb ze wel in een poll gezet, dus misschien dat ie door veel stemmen nog van gedachte veranderd. Haha.
Mijn dochter zou waarschijnlijk Nathan geheten hebben. En mocht deze beeb toch een jongen worden, denk ik dat we voor Quentin gaan.
Als ons meisje een jochie geweest zou zijn, had hij waarschijnlijk Mats met eventueel 2de naam Julius geheten
Onze zoon heet Evan Ben. Evan is een vernoeming van Johannes (opa van mijn man) en Ben komt van Bernardus van mijn vader. Als onze dochter een jongen was geworden dan had ze de namen Kjelt Eize Jan gekregen.
onze zoon wordt half spaans dus passend bij zijn achternaam wordt het Rafael. als het een meisje was geweest had ze Novia geheten..
onze oudste heet luca aiden en als de jongste een jongen was geweest had ze mika theo geheten dan zou ze vernoemd zijn naar mijn overleden vader