Schoolgaande moeders hier?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eerised90, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zit er aan te denken om weer een opleiding te gaan doen..
    Liefst BBL, dus werken en leren. Ook vanwege de centen en ik wil ook geen héle week op school zitten!

Hoe doen jullie dit allemaal?
    Doe je BBL of BOL?
    Bij BBL, kon je makkelijk een leerbedrijf vinden?
    Wat zijn je inkomsten?
    Hoeveel uur ben je in de week kwijt?

Nou ik zie door de bomen het bos niet meer.. Zie ik iets wat me wel leuk lijkt, kan het weer niet icm met BBL of bieden ze het aan op een locatie wat qua reizen gewoon niet handig is..

Soms denk ik, ik ga gewoon solliciteren deze zomer.. Kleine gaat in september naar school, en geen zin om dan maar thuis te blijven zitten..
    En ik zie wel.. Maar goed, ik heb geen diploma's.. En die wil ik eigenlijk ook wel graag! :)

2. Hier ben ik 2011 begonnen aan de opleiding tot doktersassistente.

1 dag in de week naar school, rest stageperiode van 10 weken 3 dagen stage (onbetaald)

Leuke opleiding, maar dacht dat ze hiermee wouden stoppen, dat ze alleen nog maar BBL wouden doen.

Is pittig, maar te doen.

Succes met je keuze!
    Misschien kun je verzorgende worden en dan de opleiding krijgen via thuiszorg? Hier in de buurt (Overijssel) is dat carinova. Maar er zijn er vast wel meer in Nederland

3. bedankt voor je reactie!!
    Maar jij krijgt dus niet betaald? Maar je krijgt ook geen stu-fi oid toch?Dus je betaald alles zelf dan?

Maar verzorgende/thuiszorg is niet echt iets voor mij, mensen wassen, en al die dingen controleren e.d. hihi

4. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hier doe ik een thuisstudie, dit omdat ik gewoon weg geen werkplek kan vinden voor niv 2,
    heel frustrerend!!

Anders had ik graag bbl gedaan!:D

5. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik doe hbo voltijd. Is prima te doen vind ik. Ik ben wel gestopt met werken aangezien zoontje,studie en werk niet meer te combineren waren. Ik hoef niet elke dag naar school , dus die paar dagen dat ik naar school moet past mijn moeder op. Voor de rest doe ik vooral schoolwerk als zoontje een middagslaapje doet en als hij s'avonds in bed ligt.

Deel Deze Pagina