Echt waar, soms denk ik dat mijn vriend rijp is voor het gesticht... Laatst hadden we de film 'stardust' gekeken. Daarin speelde een man die enkele kenmerken van een geit had. En jawel... Mijn vriend heeft gisteren zowat heel de avond een 'geitenloopje' gedaan, compleet met mekkeren en al. Een paar dagen geleden kwam ie ook weer. De sneeuw lag ik weet niet hoe hoog en de mussen zaten zowat vastgevroren op het dak. wat doet meneer? "Wil je weten hoe romantisch ik kan zijn?" Vriendlief loopt naar de achterdeur in nachtpak, bedenkt zich en loopt terug om zijn slippers uit te doen. Vervolgens pakt ie een schaar uit de keukenlade en loopt in zijn blote voeten door de sneeuw in de tuin een verdwaalde roos af te knippen. (Dat ie vervolgens als een gek naar binnen sprintte en bijna op zijn plaat ging, zal ik er maar niet bij vertellen.) 'Alsjeblieft, voor jou.' Laatst kwam vriendlief thuis van zijn werk. Aangezien hij op de brommer een stuk moet rijden had ie een lange thermo-onderbroek aan. Hij ging naar boven om zich om te kleden. Komt ie ineens naar beneden, met alleen zijn thermo-ondergoed nog aan en gaat ineens midden in de huiskamer een balletopvoering staan doen! Zijn jullie hubbies ook soms zo...mentaal uitgedaagd? Zo ja, wat hebben ze gedaan? Laat ons ook eens lachen.
Hahaha..... moet wel lachen om jouw verhaal. Mijn man is vrij serieus en zal niet zo snel uit zichzelf een geit nadoen. Ook neemt hij nooit bloemen voor me mee. Hoeveel hints ik hem ook geef, dat ik bloemen mooi vind. En dansen houd hij al helemaal niet van. Soms ga ik voor hem staan en pak ik zijn handen vast en ga staan alsof ik een paar 'pasjes' wil dansen met hem, en dan laat ie me alijd gauw los en zegt ie: "doe eens normaal" Soms vind ik best dat mijn man wat gekker mag zijn. Ik hou er wel van om eens een geintje uit te halen.
Ooooooooooohhhh, whahaha, dat lijkt mijn vent wel!!!! Die doet de laatste tijd ineens een paard na (incl. wapperende lippen en voetbewegingen) onder luid gelach van hemzelf! Balletten doet ie hier ook vaak trouwens (ziet er niet uit natuurlijk, totaal niet elegant enz haha). Ach, hij is eenb beetje gek, maar wel lekker hahahaha
Hahahahaha, lachen joh. Bij ons zijn de rollen meer omgekeerd en lijk ik soms net zo'n lunatic. Mijn vriend zit me soms aan te kijken alsof ik compleet gestoord ben.
oh dat is hier heeeel normaal hoor zowel vriendlief als ikzelf doen geregeld zo. Hele tijd terug had hij een filmpje gezien van mastermovies waarin een compilatie werd gemaakt op een oorspronkelijk verhaal van night rider -> nicht rijder. Daarin heeft david hasselhof een heer raar stemmetje (ingesproken door anderen) dus al 1,5 jaar praat hij zo als hij een gekke bui heeft. Soms komt hij in zijn blote kont de kamer weer rennen en rent weer weg. soms gaat hij knorren snurken express. Hou alsjeblieft op, deze kan mee met jou vent naar het gesticht trust me. Soms wil ik met hem dansen als grapje (kan hij helemaal niet) dan gaat hij heel stijf staan en doet zijn ogen heel wijd open en een grote lach en tanden bloot...niet normaal hoor.' Dus ja bekend 'probleem' hier
hhaha geweldig!!! nee die van mij is wat rustiger maar daarintegen ben ik net zo gek hahah dus is een geode balans!!
hehe heb je het soms over mijn vriend???!!! Wij hebben sinds 1,5 week een labrador pup en meneer komt uit zijn werk, laat zich op de grond vallen en doet een grote hond na. Natuurlijk zijn onze honden dan compleet door het dolle en blijft hij rustig een kwartier lang over de grond met ze rollen. Ook vind hij het geweldig om maffe dansjes te doen als hij het huis schoonmaakt Ik ben zo blij met zo'n maffe vriend! Tranen rollen regelmatig over mijn wangen van het lachen. Zijn romantiek is: als ik van een lange dag thuis kom heeft hij het hele huis schoongemaakt en brand er wierrook met een lekker muziekje op. Ondanks zijn ongemakken en nukken mag ik in mijn handjes klappen met mijn mannetje Liefs, Sam
Hihi, leuk topic! Die van mij doet tegenwoordig Jos van Debiteuren Crediteuren na, vrij irritant haha. Met de schoudertjes omhoog lachen.... Het zijn altijd periodes dat hij iets of iemand nadoet... Ik moet er altijd wel om lachen, alleen soms is het wel heel erg irritant, zeker als ik wél serieus ben!
Mijn man kan trouwens van veel tekenfilmfiguurtjes de stemmetjes nadoen (tot in den treure ), hoor ik dus ook constant, haha
Hmm gaat geloof ik ook over mijn vent. Werkelijk waar ik denk dat funniest home videos een hele avond kan vullen met die vent van mij. Overigens doe ik gewoon heerlijk mee. ( kan ons het schelen wat de buren denken )
Dat doet die van mij ook samen met zijn collega (toevallig allemaal ambtenaren) Ook hebben zij zo hun eigen interpretatie van nummers, engels nummers in het NL vertalen met de meest schunnige teksten. En dan zo hard mogelijk zingen op de afd hahaha. En ik zit op de kamer ernaast, mee te lachen. Mijn man doet thuis ook zo leuk maar anders leuk met de kinderen hoor, geen schunnige teksten
Soms?!?!?! Die van mij is een regelrechte grapjas! Ik moet altijd zo ontzettend om hem lachen! Hij maakt altijd versies op liedjes op zijn manier, en het komt er altijd op neer dat hij zo mooi is en knap hahaha. Dus ipv "why are you so beautiful" "why am I so beautiful?" en die kop erbij! En hij zou rustig in zijn blote piemel die roos geknipt hebben hoor! Laatst ging hij zich ff omkleden en het duurde zo lang en ineens komt ie binnen heeft ie een string van mij gevonden en komt daarmee binnen lopen. En zo kan ik nog wel heel erg lang door gaan!
hahaha ook heerlijk gekke mannetjes bij jullie dus. Over string gesproken: Toen ik nog thuis woonde, bleef ie regelmatig bij me slapen. Meneer moest midden in de nacht naar het toilet. Hij wilde me niet wakker maken dus deed ie het licht niet aan. Hoorde ik ineens hem brullen! Had ie zijn ondergoed verkeerd aangetrokken en iets te strak omhoog getrokken. Ik: '??Wat nou?' Hij: Ik zit hier verd$%^# met een FRONTSTRING!!!" Tja, balletjes blijven toch een teer punt bij mannen. Meneer presteerde het ook laatst om in mijn korte spijkerrok naar beneden te komen. Het leek wel een oerangoetang met zijn behaarde benen. "Voor een vent heb ik toch verdomd mooie benen, vind je niet??"
hier ook zo'n gek. hij is 30 maar net een kleine gestoord kind af en toe. de laatste tijd is hij helemaal fan van "new Kids" nou dan moet je hem zien zitten achter de pc, helemaal in een deuk en praat hun na. Of vd week met de sneeuw, zijn we naar het bos gegaan met een slee, klimt hij ineens een berg op en zegt zo die stijl....en terwijl hij dat zegt zit hij al op de slee naar beneden Ook ging hij hier voor de deur sneeuw bij elkaar scheppen om een berg te maken, zodat hij voor en na zijn werk eerst nog ff naar beneden kon sleeen hahaha, het bergje is nog geen meter hoog (komt net tot mijn knieen) en de buren liggen iedere keer plat als hij eraf gaat. Ja zo kan ik nog wel even doorgaan maar dn slaat het forum op hol denk ik, wel heb ik altijd zoveel lol met hem dat er geen dag voorbij gaat dat ik niet in een deuk lig, hoe rot ik me ook voel hij weet me altijd aan het lachen te krijgen En over liedjes gesproken, daar is die van mij ook goed in en ze gaan 9 vd 10 x over mij Gelukkig ben ik ook aardig humoristisch en doe vaak vrolijk mee dan zijn we bv met tweetjes een aflevering van New Kids aan het nadoen of gewoon even lekker maf door de kamer dansen
Hahaha, die van jou ook al? Hier is zijn lievelingsliedje over mij. Vaste hit op mijn verjaardagen Achtentwintiiiiiig, bijna dertiiiiiiiiiiiig 'T staat buiten kijf Kat wordt een oud wijf Zou je hem af en toe niet...Zelf is meneer 40 @Lidia: Ben blij dat we je toch een beetje kunnen opvrolijken. Kopen, die vent van mij?
Hier ook zo een. We waren een jaar of 2 geleden op een feest, iedereen stond gezellig te dansen. Gaat ie opeens op zijn knieën zitten, pakt m'n hand, kijkt die DJ aan. Dus die zet de muziek stop, iedereen kijkt ons aan... Gaat ie z'n veters strikken En nog véél meer van dat soort dingen, maar dit was de eerste die me te binnen schoot .