Misschien een rare vraag maar door een fout van Tele2 is mijn gsm abbo eerder afgesloten dan gepland.. Mijn nieuwe abbo bij een andere provider gaat pas over twee weken in, en zit ik nu dus tijdelijk zonder gsmabbonnement. Op zich geen ramp, dan pak ik ff een prepaid voor twee weken om te kunnen bellen. Het gekke is alleen dat mijn whatsapp het nog wel doet. Heeft iemand enig idee voor hoe lang dit zal zijn? Want ik heb wel nummerbehoud aangevraagd en dit was goedgekeurd. Of heeft dit er niets mee te maken?
whats app is gekoppeld aan je nummer dus het is niet raar dat het nog werkt.. je nummer is immers niet opgeheven?
Hij doet het idd alleen op de wifi thuis. Maar het gekke is, nummer is afgelsoten voor te bellen en gebeld worden, maar whatsapp doet het nog wel op dat nummer.. Kan dit komen omdat er nummerbehoud is aangevraagd misschien?
WhatsApp doet het altijd ook al is het simkaartje er uit. Ik heb hier een toestel met WhatsApp al 1.5 jaar zonder simkaart
Dat werkt hier niet. Hij geeft gelijk aan dat hij geen simkaart detecteert . Kom whatsapp niet eens in
Hier is sinds december mijn nummer afgesloten... Heb op 1 of andere manier tot op de dag van vandaag nog steeds whatsapp......
Je hebt alleen een nummer nodig om te verifiëren. Zolang whatsapp dat niet nog een keer doet zal hij blijven werken.
dat kan prima, mijn dochter heeft op haar tablet ook whatssapp (zonder dat er een sim in kan.. via een omweg met een nummer uit america.. nou ja als het maar werkt toch)
Ja hoor, toen ik van nummer wisselde heb ik ook nog een tijd met mijn oude nummer gewhatsappt. Tot iemand me er op wees haha. WhatsApp is niet gekoppeld aan je simkaart. Alleen bij de verificatie word gecheckt of het nummer in de telefoon zit. Daarna niet meer. Wel raar dat tele2 je nu al afgesloten heeft
Of topic: Kan je nummer dan nog wel overgenomen worden? 'Vroegah' kon dat alleen als het nummer nog actief was. Als jouw nummer nu al uit de lucht is, kan het zijn dat het niet meer beschikbaar is om over te nemen, dat de nieuwe provider het niet meer kan vinden zeg maar.... misschien even nagaan?
Van de nieuwe provider heb ik inmiddels bericht gekregen dat het nummerbehoud is goed gekeurd vanaf 1 mei.. geen idee hoe dit allemaal kan maar heb er een hard hoofd in. Krijg nu een mailtje dat mijn tele2 abbo gereactiveerd kan worden voor twee weken.. maar vind het een beetje eng.. straks ineens enorme hoge rekening ofzo. Heb al zoveel.ellende.met tele2 gehad namelijk
Ik heb als student bij een provider gewerkt. Nummerbehoud kon alleen met een nummer dat nog actief was. Is alweer een aantal jaar terug, misschien in de tussentijd verandert. Ik zou tele2 bellen en vragen of ze er een prepaid nummer van kunnen maken. Zo heb je geen abonnement kosten en is het nummer weer actief.