Hallo Hallo Ik ben op zoek naar een ijzeren ding dat je over je gerecht kan doen als iemand het nog niet mag zien. Je ziet het ook bij het programma "wie is de chef" Dan halen ze dat ding omhoog en dan kan iedereen de gerechten zien.... ik weet niet hoe het heet??? Kan iemand me helpen?? Groetjess Egeltje
Oke ja super zo heet het!!! Echt super bedankt, ik wil het namelijk gebruiken met kerst. Alleen nu nog even uitzoeken waar ik ze kan halen, ben op zoek naar een ijzeren zoals hierboven op het plaatje???... Dank je wel allemaal alvast!
Bij sommige tuincentra waar ze veel interieurspul hebben verkopen ze deze stolpen, daar heb ik mijn ook vandaan. tegenwoordig zijn ze ook helemaal in van riet, die kan je bijvoorbeeld bij de riviera maison halen!
Whaha, super leuk! Dat heb ik altijd al willen doen ! Denk dat je zo een 'geval' ook kan halen bij een wat luxere keuken 'gereedschap' winkel kan kopen!
Oke super bedankt met het helpen zoeken naar de naam van zo'n ding Ik ga even shoppen Groetjess Egeltje