Wie weet of ze bij de ikea nog de naaimachine te koop hebben? Heb hem volgens mij vorig jaar gezien weet niet meer zeker wanneer dat was. Ik wil namelijk een kleine naaimachine aanschaffen voor wat simpele dingen. Groetjes!
hij is er soms nog wel, maar werkt niet goed, dan kun je beter een goedkope toyota nemen, of de sew mini
Zonde van het geld, al die zogenaamd goedkope machines! Wat voor kleine dingen wil je ermee doen dan? Ik zweer echt bij pfaff. Daar heb je wel een simpele van, maar die kost wel 300 euro.
ik heb de ikea machine, voor simpele dingen die jij wil doen gaat het wel, even een beetje geklooi voordat je weet hoe, in welke stand en met welke naald je moet naaien..en ik zou ook wel echt goede garen gebruiken (Gunterman, als ik het goed schrijf) goedkope breken de hele tijd..verder vind ik het echt een onding, kan er niet te dikke stoffen fatsoenlijk mee naaien en echt heel veel verschillende steken zitten er niet op..maja hij kost ook geen drol hier is ie er soms wel, soms niet. groetjes Safiya
Safya; Gutterman Sja als je lappen op broeken gaat naaien ga je er ook mee buiten lopen lijkt me. Dan zou ik toch voor een goeie gaan hoor. Zonde als je er wel veel moeite insteekt en het wordt niet mooi. En idd, dikke stoffen naaien (jeans) kunnen alleen de betere machines.
Ik heb een mooie Singer gevonden, m'n moeder zei dat dat ook goeie machines zijn dus denk dat ik daarvoor ga Misschien krijg ik wel de smaak te pakken en wil ik meer kunnen met een naaimachine dan heb ik die mogelijkheid gewoon.
Die Toyota van zo'n 75 euro die Blokker wel eens verkoopt is een prima machine hoor. Ik naai best regelmatig (poppenkleertjes ed) en ik heb em nu al zeker 4 jaar naar tevredenheid Dus 300 euro uitgeven aan een nieuwe machine kan altijd nog