Ik weet wat je bedoeld voor winkels ja! Thuiszorgwinkels haha! Ik ben daar ook opzoek geweest naar zo'n ding maar hier hadden ze m niet.
Hai, Ik heb zo'n ding gekocht voor m'n zusje met de kerst. Ze hadden die toen gewoon bij de Prenatal. Ik weet niet of ze die nog hebben, maar je kunt altijd kijken natuurlijk.
Ik heb zo'n houten toeter al heel vroeg gekregen van mijn schoonmoeder, ik vond het een leuk cadeautje, ze had hem in een klein exclusief baby-winkeltje gekocht, dacht ik. Weet niet hoe duur die dingen zijn, maar je hebt er (tenminste, wij, tot nu toe) helemaal niks aan. We proberen het meestal om de week, maar mijn vriend hoort als hij zijn oor op mijn buik legt nog meer dan met die houten toeter... hopelijk komt het nog... ik lees in ieder geval dat er sommige meiden zijn waarbij het vanaf de 30 weken wel lukt om het hartje te horen... Gr. Niki
ik had ook een soort gelijke topic geopend bij onderzoeken en echos.... (apparaat om hartslag te beluisteren) hier in staan veel antwoorden dus misschien kan je daar eens gaan kijken??