Hoi Meiden Ik heb nu al een tijdje een hele vervelende pijn in mijn rug. Het is niet heel mijn rug maar op een klein gedeelte. Het is niet zo dat ik verga van de pijn. Maar het tintelt heel erg, gewoon heel irritant. Ik krijg er vooral last van als ik veel gedaan heb. Het zit links in het midden op mijn rug. Ik wil er eigelijk mee naar de dokter gaan, maar we hebben een invaller maar daar ben ik niet zo kapot van. Ik wacht dus liever tot mijn eigen dokter weer van vakantie terug is. Misschien heeft hier iemand er ooit of nog last van gehad? Ik heb wel een ruggenprik gehad bij de geboorte van mijn dochter, dat is nu bijna 2 jaar geleden, kan het eventueel daar mee te maken hebben?
Herkenbaar meid, heb er ook last van en ik verdenk idd ook dat het bij mij door de ruggenprik komt. Is voor mij 3 jaar geleden. Als het je echt dwars zit toch even naar de dokter, je weet maar nooit.
ik ken het gevoel ook, alleen lager in mijn rug maar ik denk dat het bij mij voortkomt uit mijn endometriose die ik waarschijnlijk heb
Kunnen het niet je nieren zijn? ik had het namelijk ook dezelfde pijn die jij nu beschrijft, ik dacht gewoon vervelende rugpijn, Ik had het ook maar aan 1 kant. Maar bleek toch een urineweg infectie te zijn. Misschien voor de zekerheid even wat urine wegbrengen.