Ik ben al een tijdje opzoek naar baby slofjes heel licht blauw. Ik heb namelijk een setje gekocht voor als de baby uit het ziekenhuis komt. Maar die was unisex nu we toch weten wat het wordt heb ik vorig weekend bij babydump van sweet little baby een shirtje gekocht in babyblauw. Inmiddels 3 paar slofjes besteld maar steeds het verkeerde blauw! Wie weet waar je leuke niet te dure kan bestellen?
Weet niet wat soort slofjes je zoekt, maar bij Action hebben ze er soms ook leuke liggen. En voor weinig geld. En bij Zeeman lagen er ook nieuwe, ook heel leuke!
idd olifantje. Maar dat is weer de verkeerde kleur hihi Die had ik ook al gezien. Ik zal eens vd week bij Action kijken. Zeeman was ik ook al geweest maar hier hadden ze nog niet echt wat. Mischien nog even wachten.
Hmm... lastig die verschillende kleuren En als je gewoon wit neemt? Of kleurt dat weer niet bij het broekje? Ik hoop dat je de juiste slofjes nog vind, succes!
Babywear - Lodger Babywear - Lodger Sterntaler baby slofjes met klittenband - Ikbenzomooi.nl ⥠Handgebreide baby slofjes voetzoollengte 13/14 cm - Breien en Haken - Marktplaats.nl