Deze vraag kwam ik ergens op Facebook tegen. Vond ik wel een leuke, vandaar dat ik hem hier ook even plaats Ik heb mijn oom & tante gisteren een kaartje gestuurd, omdat ik een lief cadeautje van ze had gekregen voor mijn jongste dochter.
Een vriendin, omdat ze deze week met zwangerschapsverlof is, om haar succes te wensen met de laatste loodjes en om te zeggen dat ik zeker weet dat ze een hele lieve moeder zal zijn straks
De afgelopen week hebben wij de hele familie en vrienden- en kennissenkring kaartjes gestuurd i.v.m. de geboorte van ons zoontje en broertje.
De laatste kaart die heb verstuurd is naar de dochter van mijn vriendin omdat ze haar zwemdiploma heeft gehaald.
Maandag naar een collega die in het ziekenhuis ligt. Ze heeft helaas borstkanker. En naar mijn vriend zijn baas zijn schoonvader is helaas overleden.
Mijn oma, ik heb haar een foto kaart gestuurd van de kids, ze woont niet naast de deur dus zo eens in de zoveel tijd stuur ik dr een kaartje met foto van de kids dat vind ze heel leuk. En heel toevallig ga ik er nu ook eentje sturen uit naam van de kids want ze is geopereerd
Hier vandaag een kaartje gestuurd naar familie van een client van mij. Mijn client is helaas afgelopen week overleden . Morgen de begrafenis
2 nog...1 naar een vriend die geslaagd is en de ander naar mijn vriendin die nu naar 10 jaar (niet aan 1 stuk proberen hoor) haar rijbewijs heeft gehaald
Hier jammer genoeg ook geen leuk kaartje Een kaartje naar een vriendin, omdat haar dochtertje morgen 3 jaar zou zijn geworden en omdat het overmorgen precies een jaar geleden is dat ze overleden is...
Mijn vriendin, om haar te feliciteren met haar stageplek en om haar te laten weten dat ik er altijd voor haar zal zijn
Rond 6 juni voor het laatst. Toen waren we op vakantie in Ameland en mijn schoonmoeder is toen net geopereerd en zat net een paar dagen in een revalidatiecentrum. We besloten alleen haar even een kaartje te sturen, zo'n Ameland ansichtkaart, met een groet vanuit Ameland en dat we aan haar dachten.
vandaag aan een vriendin. Ze heeft vorig weekend helpen klussen in ons nieuwe huis en vandaag op onze dochter gepast, en ze vonden het allebei geweldig! Dat was echt wel een kaartje waard, cadeautje volgt volgende keer.