Wie is de laatste persoon geweest die jij een kaartje hebt gestuurd en waarom?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem2, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem2

Bloem2 Niet meer actief

Deze vraag kwam ik ergens op Facebook tegen. Vond ik wel een leuke, vandaar dat ik hem hier ook even plaats :)

Ik heb mijn oom & tante gisteren een kaartje gestuurd, omdat ik een lief cadeautje van ze had gekregen voor mijn jongste dochter.

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb gisteren een vriendin een kaartje gestuurd, omdat ze zwanger is :D

3. giraf

giraf Niet meer actief

Een vriendin, omdat ze deze week met zwangerschapsverlof is, om haar succes te wensen met de laatste loodjes en om te zeggen dat ik zeker weet dat ze een hele lieve moeder zal zijn straks :)

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

De afgelopen week hebben wij de hele familie en vrienden- en kennissenkring kaartjes gestuurd i.v.m. de geboorte van ons zoontje en broertje.

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.861
    9.374
    113
    Gelderland
    De laatste kaart die heb verstuurd is naar de dochter van mijn vriendin omdat ze haar zwemdiploma heeft gehaald.

6. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    2 weken geleden, een collega die een dochtertje heeft gekregen :)

7. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    een forumvriendin omdat ze zwanger is :)

8. tulip

tulip Niet meer actief

vrienden omdat ze nu 3 maanden in verwachting zijn.

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Maandag naar een collega die in het ziekenhuis ligt. Ze heeft helaas borstkanker. En naar mijn vriend zijn baas zijn schoonvader is helaas overleden.

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Een vriendin en haar vrouw om hen te feliciteren met de geboorte van hun zoon!

11. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Mijn oma, ik heb haar een foto kaart gestuurd van de kids, ze woont niet naast de deur dus zo eens in de zoveel tijd stuur ik dr een kaartje met foto van de kids dat vind ze heel leuk.

En heel toevallig ga ik er nu ook eentje sturen uit naam van de kids want ze is geopereerd

12. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

en een vriendin, omdat ze van de week jarige was.

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier vandaag een kaartje gestuurd naar familie van een client van mij. Mijn client is helaas afgelopen week overleden :(. Morgen de begrafenis

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    2 nog...1 naar een vriend die geslaagd is en de ander naar mijn vriendin die nu naar 10 jaar (niet aan 1 stuk proberen hoor) haar rijbewijs heeft gehaald :)

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier jammer genoeg ook geen leuk kaartje :(

Een kaartje naar een vriendin, omdat haar dochtertje morgen 3 jaar zou zijn geworden en omdat het overmorgen precies een jaar geleden is dat ze overleden is...:(

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Vrienden van ons, haar vader is onlang overleden.
    Heb dus een condoleance kaart gestuurd.

17. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Mijn vriendin, om haar te feliciteren met haar stageplek en om haar te laten weten dat ik er altijd voor haar zal zijn:)

18. Jel

Jel Niet meer actief

Rond 6 juni voor het laatst. Toen waren we op vakantie in Ameland en mijn schoonmoeder is toen net geopereerd en zat net een paar dagen in een revalidatiecentrum. We besloten alleen haar even een kaartje te sturen, zo'n Ameland ansichtkaart, met een groet vanuit Ameland en dat we aan haar dachten.

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    vandaag aan een vriendin. Ze heeft vorig weekend helpen klussen in ons nieuwe huis en vandaag op onze dochter gepast, en ze vonden het allebei geweldig! Dat was echt wel een kaartje waard, cadeautje volgt volgende keer.

20. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Afgelopen maandag naar mijn schoonmoeder. Een lieve groet en beterschap omdat ze ziek was.

Deel Deze Pagina