Het is erg onbegrijpelijk en zeer oneerlijk. Moet het even van me af schrijven .... Een kennis , een vriend , 16 jaar oud, is al een paar weken niet lekker. Naar de dokter geweest, een opgezette klier in zn nek.... oke .... Maandag viel die ineens zo uit het niets flauw ... Gister , Dinsdag , een dikke rare bult in zn nek , ten hoogte van die opgezette klier.. Weer naar de dokter en meteen door naar het ziekenhuis. Meteen overgedracht naar het ziekenhuis in Nijmegen.. en daar werd kanker geconstateerd ! Hij moest meteen blijven en vandaag gaan ze onderzoeken doen... Hoe erg is het? Is het uitgezaait? Wat gaan ze doen? Is het kwaadaardig? Erg onbegrijpelijk en zeer schrokkend... De fam. en hij zelf zijn helemaal van slag... Ik wil de fam. en vrienden heel veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke tijd en onzekere dagen... Bij zulke momenten besef je hoe het is om een nomaal en gezond leven te lijden... Klaag niet te snel, er zijn mensen die het slechter hebben ..
jeetje wat erg zeg..en zo jong ook pff.. Heel veel sterkte..hopelijk valt het allemaal mee en zijn ze er op tijd bij
Nou dat is niet niks zeg! Inderdaad nog zo jong! Wat vreselijk voor hem, zijn familie/vrienden/kennissen. Ik wens ze allemaal veel sterkte en laten we er het beste maar van hopen! Groetjes Miep
jeetje wat erg.nog zo jong ook. een vriend van ons heeft het ook gehad en is er gelukkig van genezen Heel veel sterkte liefs kaatje
Dat is heel erg! Wens je niemand toe! En zo jong... Heb vorig jaar 2 jonge mensen verloren, 19 en 24 jaar.. Dat is echt zo oneerlijk! Jij ook sterkte, he!
Ik kreeg 1,5 jaar geleden te horen dat mijn neefje dit ook had. Lymfeklier kanker in het laatste stadium zoals ze dat noemen helaas. Nu zijn we dus meer dan een jaar verder en krijgt hij nog 2 chemokuren want hij is 3 maanden geleden 'kankervrij' verklaard. Meid, heel veel sterkte.
Wens jou en die jongen met zijn familie heel veel sterkte en alle kracht toe. Dat alles goed mag aflopen. Lover
Helaas heb ik het ook van dicht bij meegemaakt, 9 jaar geleden is het broertje van mijn man overleden aan deze kloteziekte...15 jaar oud mocht hij maar worden!