Hallo, dames ik heb jullie hulp nodig snap er niks meer van, ben begonnen met temperaturen deze ronde en kon me ei al niet goed vinden, heb wel positieve ovulatietest gehad op 7 april, maar met temperaturen niet echt me ei kunnen vinden, maar dacht eerst omdat dit me eerste ronde temperatuuren is dat het daar aan lag, maar heb nu ineens sinds gister een temperatuur stijgen van 0.3 maar heb over 3 dagen me Nod, en heb altijd een cyclus van 34 dagen, maar zou me ei dan nu later geweest zijn dan? heb al een paar zwangerschaps testen gehad en had vandeweek een heel licht tuurstreepje maar vanochtend weer niks te zien, wie heb dit ook een keer eerder gehad? of kan mischien even kijken naar me tempratuurkaart? ik tempratuur altijd de zelfde tijd!
Hoi, Ik denk dat je op de 17e je eisprong had. Ik heb ook wel eens meerdere dagen positieve ovulatietesten gehad. Een eigenwijs laat ei die twijfelt wanneer ie zal gaan
oohh toevallig op de 17e nog gezellig gemaakt! hoop dat dat dan niet te laat was 😄 , maar dat betekent dus dat ik dan nu waarschijnlijk een hele lange cyclus heb ofniet? want dan duurt het ongeveer 14 dagen na je ei nog meer geduld hebben😯 haha duurt allemaal altijd zo lang
Ik zou ook zeggen 17de, mischien zelfs de 18de/19de want je schommeld tussen 36.6 en 36.8. Het gmiddelde is 14 dagen, maar volgens mij verschilt dat ook nog wel een beetje per dame. Ergens gelezen dat het 11 tot 18 dagen na de eisprong kan komen .