Naar aanleiding van het (bijna) gelijknamige topic in de Lounge, wat de Zwangerschapspagina-babe vandaag aan heeft, nu ook voor de baby's. Het leek mij wel grappig Nou wat heeft jou baby vandaag aan?
Zal ik maar de spits afbijten? Sasha heeft vandaag aan: Een hello kitty mailloit, een spijkerbroekje met van die zakken aan de zijkant. Daaronder een roze romper met lange mouwen en daaroverheen een wit-roze gestreept longsleeve van Hello Kitty. En ze heeft een makkelijke staart op d'r hoofd, zodat d'r haar niet in d'r ogen hangt. (ze is ziek)
ok komt ie! roze maillot met motiefje erin ( sokken trekt ze altijd uit en dat vind ik nu te koud dus vandaar de maiilot) een witte broek met kleine nijntje op de pijp eem oranje shirt met opdruk met kleurtjes en ruches aan de mouwen. donkerblauwe zootjes eigenlijk vandaag een lekkere outfit voor in huis
leuk! mijn meisje heeft een paars broekje aan met een roze truitje en geruite dikke sokjes roze/paars (die inmiddels ergens middenin de kamer liggen)
hummmm mama's van zonen zijn wat sneller klaar dan mamma's van dochters een stoere spijkerbroek en een trui met rits en capuchon blauw met wit gestreept
spijkerbroek met bruine boorden, noppies shirtje blauw met bruin, matching sokken en bruine leren slofjes met oranje en gele ster erop.
Omdat we niet weg gaan vandaag loopt madame al de hele dag in een lichtblauwe maillot met bloemetjes en een roze romper met lange mouwen
Zoontje bijna 17 maanden - een luier... - een witte Jip & Janneke romper met korte mouwen - een rood shirt met lange mouwen met LIEF! erop - een spijkerbroek - rode sokken - bruine schoenen en op dit moment ook (hij is met papa buiten aan het spelen) - een bruine ribjas - blauwe sjaal - Nijntje muts - Nijntje wantjes te schattig
ons menneke loopt in een joggingpak. dit omdat hij alles ondergeplast heeft toen ik hem net had aangekleed en verschoont. zo erg dat zelfs zijn sokken nat waren en ik echt even twijfelde of hij wel een luier aan had gekregen.... dat was wel het geval!
Leuk topic! M'n meisje heeft vandaag aan. Een roze romper met lange mouwen Dikke gestreepte sokken. Spijkerbroek van noppies En een roze/witte coltrui van de Hema!. Op dit moment is het alleen bijna allemaal uit want de diksap ging er meer naast dan in dus de coltrui was doorweekt, de spijkerbroek is vervangen door een pyamabroek want ze is even lekker een dutje aan het doen..
Djim draagt vandaag: een mailot ( lekker warm) daarover een grijze gevoerde broek met van die bretels eraan. een lichtblauw overhemd met daarover een wiebertjes trui en dan nog stoere lacoste gympjes zo stoer
Mijn dochtertje draagt nu: roze romper met lange mouwen. paarse Esprit sweatvestje Vingino spijkerbroekje roze sokjes van Lief en lichtroze Shoesme schoentjes
Mijn dochter draagt: zwarte romper, zwarte maillot zonder voetjes met ingebouwde beenwarmer van de hans textiel, paarse sokjes en een paars jurkje van kidz-art. dit dus: LovablesKidz-Art dress wide plum
Ze slaapt nu, maar had vandaag aan: legergroen t-shirtje, bloemenmotief linnen broek (groen/geel/wit) blote voetjes (gelukkig, want sokken moeten altijd uit), buiten bruine sandaaltjes
Mijn dochter draagt nu haar pyama en slaapzak! Maar ze droeg vandaag: Donkerpaarse broek Lila truitje met donkerpaarse opdruk. Lila sokjes en een donkerpaars clipje in het haar.
mijn zoontje ligt nu te slapen in een blauw-wit geblokte flanellen pyama... echt TE cute! en vandaag had ie aan: donkere spijkerbroek donkerblauwe maillot grijze trui inderdaad klinkt een beetje saai zo die jongenskleding, maar het staat hem echt heel leuk
Haha, luca ligt nu ook in zijn slaapzak in bed! Hij had aan: Petit bateauromper wit met opdruk, korte mouw een grijze malliot, een donkere spijkerbroek met stoere zakken en een grijs truitje met capuchon en opgestikte naden, dat ik zo onzettend stoer vind staan en met maat 68 nog steeds past (vind ik) hij heeft inm meestal maat 80 aan!! Maar ik vind m zo lief, hebben het truitje vorig jaar in frankrijk gekocht, maar past nog aardig...
Onze zoon had aan: gevoerde spijkerbroek romper blauw met streepjes langemouwenshirt blauw-witte streepjes En natuurlijk zijn snowboots!
Op dit moment een slaapzak en pyama. Maar vandaag: luier, witte romper, grijze maillot, spijkerbroek, witte blouse met blauwe/grijze ruiten, daarover een grijze trui. (milan draagt echt elke dag een blouse, haha, kwam er pas achter dat 'ie heel de winter niet eens wat anders heeft gehad, in de zomer is 't wel wat minder) Leuk topic trouwens!