Hoi Eveline, Ik wilde je graag het volgende vragen. Mijn partner en ik zijn aan het proberen om zwanger te worden. Nu zit ik met het volgende. Sinds eind januari/begin februari ben ik aan het 'lijnen'. Dit doe ik op een hele rustige manier, voornamelijk door gezond te eten en niet te snaaien, bijna niet te drinken (dat is sowieso al goed) en meer te sporten. Ik ben op een half jaar 10 kilo afgevallen. Ik heb op dit moment nog steeds een beetje overgewicht, een bmi van 28. Ik wil dus eigenlijk graag doorgaan met dit eetpatroon en rustigaan verder afvallen. Maar wat als ik nu zwanger word? Moet ik dan écht 2000 calorïeën per dag gaan eten, om de baby niet te kort te doen? (ik zit nu op 1500-1700) Ik hoor graag van je! Liefs, Mrs Hair Ik hoor
Eveline, Inmiddels ben ik zwanger! Ik vraag me af of ik nu meteen al meer moet gaan eten, dan dat ik nu doe. Hoor graag van je! Liefs, Mrs Hair
Hallo, Wat fijn dat je al zwanger bent, gefeliciteerd! Het is belangrijk om nu gezond te eten en niet te gaan lijnen. Mocht je twijfels hebben over je voedingspatroon, dan zou je misschien het beste eens contact op kunnen nemen met een dietist. Groetjes Linda