Mijn zoontje is de afgelopen 7 weken maar 300 gram gegroeid. Is dit niet weinig? Hij groeit sowieso niet erg hard hoor, alleen in de lengte. Hij is nu 78 cm en 9 kilo. Met zijn lengte zit hij bovenin de curve en met zijn gewicht onder de lijn. Hij is ook echt tenger maar eet genoeg. Moet ik me zorgen maken? Of is 300 gram in 7 weken wel normaal?
Ik zou me nergens druk over maken, hoor! Het is ook maar net wat hij voor aanleg heeft en zolang hij happy is en gezond, komt alles prima in orde Groetjes, vonneg
Het is heel normaal als ze een periode hebben dat ze niet zo hard groeien. Merel was in 9 weken 450 gram gegroeid (weegt 7975 en is 73 cm lang.). Alles gaat via de "goede" lijn in het boekje. Geen zorgen om maken hoor!
Oké bedankt! Zal me geen zorgen meer maken. Ik krijg soms echt het idee dat ze op het CB denken dat ik hem te weinig eten geef. Dat is dus echt niet waar.
Justin zit ook net onder de gemiddelde lijn hoor. Qua lengte iets er boven idd en qua gewicht er onder. Denk dat hij nu 10 kilo weegt. En ik geef m echt genoeg hoor haha. T is n vuilnisbakkie
Niet druk om maken meis! Mijn oudste eet ook voldoende, maar is ook lang en tenger. Al vanaf het begin zit zij qua gewicht onder de lijn en qua lengte boven de lijn. Maar ze zit vol energie en eet goed dus tis gewoon haar bouw.
Jelle was de laatste keer ook maar iets van 130 gram gegroeid en in de lengte ook maar 1,5 cm ofzo... (Zie mijn banner) De curve buigt nu iets af, maar hij is in die periode wat ziek geweest en hij is gaan kruipen, dus ik vind het helemaal niet gek... Hij heeft zijn energie voor andere dingen nodig..