Hi dames, na ruim een jaar waren we dan eindelijk zwanger! Helaas eindigde de vreugde met een miskraam medio november. Ik had al een paar dagen geen symptomen meer... Na de miskraam 3 controles in het ZH gehad. De 1e was de dag meteen na de miskraam; er was al weinig tot niets meer te zien qua vrucht of vruchtzakje. De andere 2 checks waren voor de eisprong. En ja: ongeveer een maand na de miskraam alweer een dominante follikel (17mm) en volgens gyn ook een eisprong. Een dag of 2 na, wat hoogstwaarschijnlijk de dag is geweest van de eisprong, word ik ongesteld. Behoorlijk. Erger dan de miskraam zelf. Nu 2 weken na de eisprong en de ongesteldheid is er ergens iets in me wat toch denkt dat het weer raak zou kunnen zijn. Ik durf geen zw test te doen omdat ik vrees voor de uitslag maar ik heb sinds een dag of 2 best flinke afscheiding (heb ik anders echt niet in deze mate) en gisteren had ik echt van die plopjes in mijn buik. Zo het überhaupt kunnen denken jullie na dit (toch ook voor mij) rare verhaal qua cyclus of is er echt een kansje dat het weer raak is? We hebben immers, door de controles, weer meteen erg 'gericht' kunnen oefenen! Bedankt voor het meedenken!
De ongesteldheid net na de eisprong vind ik raar; hoe weet je zeker dat je hem hebt gehad? Zoveel bloed geeft meestal niet veel goeds aan . Plopjes in de buik komen door de darmen.
Zal ws ook niet zo zijn maar vind het gek dat de gyn niets heeft gezegd over het feit dat het eitje misschien deze keer niet zou kunnen springen... Het was gewoon een goede grootte en alles zag er verder weer normaal uit..
Ik kan de angst om te testen me goed voorstellen. En heb er voor mezelf ook nog altijd een goede oplossing voor. Bij mij is het nog altijd zelfs na een voldragen zwangerschap heb ik bij de 2de de angsten nog steeds! Ik doe als het me echt te lang duurt dan gaat het opeens kriebelen en dan moet ik wel! XXXX
Ik snap het niet zo goed? Ik lees een eisprong en 2 dagen later ongesteld? Dat kan toch niet? En 2 weken na je ongesteldheid denk je zwanger te zijn? Dat kan toch ook niet? 1 als je je eisprong hebt gehad, heb je zo'n 10 tot 14 (uitzondering daar) later je ongi of niet.. 2 als je ongesteld bent, heb je bij een normale cyclus pas 2 weken later je ei, geen zwangerschap... Plopjes heb ik ook vlak na mijn eisprong. Of lees ik je verhaal helemaal verkeerd?! Als je denkt zwanger te zij, dan zou ik zeggen testen...