3 maanden vliegen echt zo voorbij! Ik weet dat het moeilijl is maar nu is echt even de periode om je niet meer druk te maken over een baby. Geniet lekker van het leven en de dagelijkse dingen. Dan zul je zien dat het zo april is
Hallo Ditbenik, Inderdaad erg vervelend.. Maar maak wel duidelijk dat jouw gevoelens ook tellen.. Ik wacht ook al lang, maar ik heb altijd duidelijk gemaakt dat we naar beide kanten moeten kijken!!
Hier precies het zelfde april gaan we ervoor, als mn cyclus rond de 30 dagen blijft zal ik ergens tussen 15 en 19 april mn eisprong hebben dus ik kan niet wachten hahah Finn he dat je wat duidelijkheid hebt! Nu idd niet te enousiast dat was ik vd week wel en toen hadden we toch weer ff een menings verschil haha Maar kom helemaal goed allemaal! Nog ff gedult en dan kunnen we aan de gang
Als hij wel kinderen wil maar nu nog niet aangezien hij beren op de weg ziet, geeft dat aan dat hij over het vaderschap niet overtuigd hoeft te worden. Het is een man, dus je moet hem op zijn manier aanspreken en dus met oplossingen komen voor de beren op de weg of aantonen dat er geen beren zijn of dat het kleine beertjes zijn die jullie aankunnen. Pushen/overhalen etc. werkt niet. Babyshoppen voor je zwanger bent, is sowieso geen goed idee.
Leuk dat jullie er in april voor gaan! Dat wil zeggen dat je in maart al moet beginnen met foliumzuur. Dat klinkt al een stuk dichterbij toch