Ties word over een kleine 2 weken 1 jaar oud. Nu wil ik heel graag iets leuks voor hem kopen, maar meneer barst van het speelgoed en kleding. We hebben onder hand 5 plastic tassen vol speelgoed, de lade van de box zit propvol, op zijn kamer staan 2 tassen vol en achter het luik op zolder staan er nog een paar. Zijn box zelf zit ook propvol.... We hebben ook veel dingen waar hij nu al wat mee kan of waar hij binnenkort wat mee gaat kunnen, zoals zo'n activity tafel waar hij aan kan staan, een loopauto, een blokkenkar, een loopstoel, een houten trein met van die kralen, baby laptop, trekhondje, 2 traptrekkers, een loopmotor.... pfffff het meeste is allemaal gekregen, maar nog in superstaat. Net als de kleding, hij komt er in om! Wat moet ik nou bewaren en wat moet ik weg doen? Hij heeft ook veel dingen die geluid maken en dergelijke.... Wat moeten we hem nou geven? Ik weet dat je ook wat op zijn rekening kan zetten maar vind iets tastbaarders veel leuker.....
ja inderdaad een zandbak of zo'n speelhuisje.. of een kleine glijbaan voor buiten ies leuks voor buiten inderdaad
Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken, maar we hebben een grote speeltuin echt precies voor ons huis.... maar toch is het idd denk ik wel lekker om wat in de tuin te hebben, zandbak met zwembadje ofzo.... (en een hele goede parasol met tuin op het zuiden ) zou het anders ook niet weten.
haha heerlijk als ik zo lees verlang ik al naar die zomer.. ik en alsyia waren hebben onze verjaardag samen geveird en ik heb geld gehad wil ik ook een zandbak en huis voor gaan kopen.. maar als je een speeltuin voor je huis heb ook lekker maar net wat je zegt in de tuin ook heerlijk kan je lekker ook samen het zwembadje in en daarna kan hij gelijk spelen succes met je keuze maken
ik heb haar juilt een activitie tafel gegeven of hoe je dat ookmaarnoemt.. en aan de mensel vooral gevraagd o kleertjes te nemen omdat ze al veel speelgoed heeft en voor een mooie speelpleak achter hebben we iedere keer al geld opgspaard om het zo mooi mogelijk te doen en zo kindvriendelijk en kleertje kun je krijgen in alle maten haha