ik vraag me eigenlijk af of je constant bij je baby moet zijn of mag je terwijl hij slaapt met iets anders bezig zijn? is het dan niet gevaarlijk ofzo .. wanneer kunnen jullie doushe of eten maken ?en hoe zit jullie dag eruit met zo'n baby? ik wou ook vragen hoeveel keer per week jullie hem dan wassen . alvast bedankt x !
Je kunt snachts toch ook niet wakker blijven om alles in de gaten te houden? Als hij/zij slaapt kun je gerust iets anders doen. In het begin slapen ze veel.
Ik badder Justin om de dag. Scheelt ook wel s soms 2 dagen achtereen en soms komt t uit dat t 2 dagen niet gebeurt.. ach..
ik doe douchen, wassen en opruimen als Dano slaapt of in de box speelt. In het begin slapen ze bijna van voeding tot voeding en kun jij ook beter af en toe een slaapje meepakken. maar je kunt gerust gaan douchen hoor als hij slaapt. hij zal heus een keer gaan huilen als jij staat te douchen. maarja dat zal dan een paar minuutjes zijn. Dano gaa zelf om de dag in bad, meestal op maandag woensdag en vrijdag. omdat hij dan ook naar het KDV is geweest, en in het weekend soms 1 of 2 keer. verder was ik hem voorheen deden we Dano sochtends in bad maar nu is dat onderdeel van het avondritueel. is ook lekker omdat het wat kouder is wordt hij lekker warm door het badje. maak je niet al te druk meis, je ritme komt vanzelf, het zal zwaar zijn in het begin maar het komt echt!
Ik douche als Fenneke slaapt en doe het huishouden als ze in de box ligt (in dit geval STAAT). Ze gaat om de dag in bad en verder was ik haar met een washandje. Maak je maar geen zorgen,zodra de baby er is weet je wat je moet doen. Moederinstinct hè!