Vraag me af wie hier nog meer last van heeft. Ik heb namelijk enorme last van kramp in mijn kuit. En het is alleen mijn rechterbeen, misschien omdat ik daar meer op steun of zo. Ik heb het voornamelijk als ik wakker word en wat doet dat toch pijn zeg! Wie o wie kan zich relateren .
komt denk ik dat je nu veel vocht verliest door zweten. Je kan zo een bruistabletten halen bij action of kruidvat met magnesium en mineralen. Daarvan neem je er 1 iedere dag in een glas water. En hele dag genoeg water drinken dat helpt
Ik heb ook bijna elke nacht kramp in kijn kuiten. vaak meerdere keren op een nacht en word er dan ook wakker van. heb het idee dat het met dit warme weer erger is. heb het overigens alleen 's nachts.
Ook hier veel kramp, ook voornamelijk rechts. Slik magnesium en dat helpt goed. Neemt de kramp niet volledig weg maar wel minder krampaanvallen op wekelijkse basis Koude/warmte douches schijnen ook goed te werken en gooi het voeteneind van je bed omhoog, kussens onder je matras. Meer dan dat kan je helaas niet doen..
Magnesium citraat werkte toen ik zwanger was erg goed. Wel echt citraat nemen, kost iets meer maar werkt veeeeeeel beter. Kan je bijv bij De Tuinen krijgen
Ik heb al weken last van kramp in mijn benen. Het begint in mijn kuit en als ik me voet omhoog doet schiet er kramp in bij mijn scheenbeen. Ik ga gewoon rondjes lopen dat is het enige wat werkt. Komt bij mij dus niet door het weer.
Ik heb sinds een paar weken een aantal keer per dag kramp vanuit mijn onderbeen doortrekkend langs mijn bovenbeen tot aan mijn bil. Dit is vrijwel nooit snachts. Ik heb ook last van mn bekken waardoor ik niet helemaal soepel loop. Denk dat het daar mee te maken heeft.
Ik heb al vaker last gehad van kramp in m'n tenen, nooit eerder gehad. Vanmorgen toen de wekker ging schrok ik zo dat ik ontaan kramp kreeg in m'n kuit, zo miet grappig om zo wakker te worden.
Magnesium! Werkte hier heel goed, ik had soms in beide benen tegelijk kramp meerdere keren per nacht.
Magnesium had ik nog helemaal niet aan gedacht (had dit ook nog niet aangekaart bij de vk) bedankt daarvoor dames!! Grappig dat de meeste het allemaal in de nacht hebben. Ik heb het tot nu toe alleen als ik wakker word, dus ook als ik bv in de nacht naar de wc moet, in de ochtend opstaan of zelfs na een middagdutje. Ik voel soms ook dat ik verkeerd sta, want dan voel ik zeg maar dat er iets begint op te komen. Weet niet of je aankomende kramp kunt herkennen, maar ik beweeg gelijk mijn benen en dan is het weer weg.