Op welke schoenen glij ik nou NIET uit?

Discussie in 'De lounge' gestart door NooNoo, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik ben echt dol op dit weer, kek mutsje op, sjaal om, handschoenen aan en genieten maar. Behalve van die gladheid, stikchagrijnig word ik er van. Elke keer als ik een glijer maak, gaat nét goed dan, schrik ik me helemaal dood en loop ik al tierend verder... heel gezellig ja :D
    Soms loop ik me te verkneukelen in de stad, zie ik een ander slachtoffer zo'n potentiële val-glijer maken en dan denk ik: há, ik ben niet de enige dus! En plots glij ik zelf ook weer een eind weg want ik zat weer niet op te letten *rolt vermoeid met ogen* ;)

Dus ik ben het zat! Ik wil schoenen of laarzen waarmee ik veilig over straat ga, en helemaal nu ik zwanger ben probeer ik extra voorzichtig te zijn.
    Snowboots zijn volgensmij het veiligst, maar ik zoek eigenlijk iets wat ik gewoon de hele dag aan kan zodat ik niet hoef te wisselen op het werk of onvoorstelbaar voor gek loop.
    Uggs zijn niet echt aan mij besteed, ik draag nooit skinny jeans (lijkt me niet zi'n goed idee met mijn figuur ;)) en daar vind ik ze dan wel het leukst bij staan. Af en toe draag ik een spijkerrokje maar dan is het gelijk weer zo beperkt he..?

Wie o wie heeft dé schoenentip voor me?

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
  3. mol81

mol81 Niet meer actief

Op goede snowboots!

4. zolief

zolief Niet meer actief

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik heb mn oude mac schoenen uit de kast gehaald,en daar glij je dus niet op uit! Ideaal met die gladheid!
    Had eerst mn replay laarzen aan, nou dat is dus drama want ging een paar keer bijna op mn plaat! Ging net goed....

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik trek mijn snowboots aan lekker warm en ik glij niet uit

7. tulip

tulip Niet meer actief

snowboots zijn idd verstandig. Maar iig zolen met een goed profiel. Dus niet van die gladde spekzolen. Uggs zijn volgens mij ook heel glad.

8. Miniman

Miniman Niet meer actief

Ik zag vanmiddag iemand in Uggs op haar plaat gaan :)
    Koop je laarzen van 200 euries en dan ga je gewoon op je muil als er een halve CM sneeuw ligt ;)

Ik heb snowboots gekocht bij de ANWB en niks gemerkt van gladheid. Morgen trek ik ze ook aan naar me werk het interesseert me werkelijk geen bal wat een ander daarvan vindt en of het mode-technisch verantwoord is ;)

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Snowboots!!!! Mijn beste vriendjes nu!:D

10. tulip

tulip Niet meer actief

aan de zolen van uggs is dat ook wel duidelijk denk, dat die niet geschikt zijn voor gladheid.;)

11. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik heb zo'n idee dat ik maar op zoek ga naar snowboots... :p

12. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Haha! Succes!!
    Ben vandaag wezen zoeken naar snowboots, gewoon echt helemaal niks meer te krijgen! als je ze gescoord hebt, laat me gauw weten in welke winkel!!! ik ben ook zo'n kluns, en ga geregeld onderuit!!!:p

xxx

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
  14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    nelson heeft nog snowboots voor 45 euro

15. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Daar ben ik dus ook heel bang voor. Ik ga morgen even naar de Scapino maar ik vrees dat ik ook te laat ben...
    Moet ik maar sokken over m'n schoenen aan doen, van die grote gebreide geitenwollen dingen, bedenk me net ineens dat mijn opa en oma dat vroeger bij me deden bij gebrek aan snowboots :D

16. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    hier ook snowboots... moet wel als ik de hond ga uitlaten anders had ik al 100x op mijn plaat gelegen met zo'n bruine idioot aan de lijn

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    bij de anwb heb je van die speciale ijzertjes niet charmant maar goed zijn snowboots ook niet haha

18. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Die ijzertjes (ijsspikes) heb ik ook. Zijn ideaal, je kan ze zo over je eigen schoenen heen doen en de ijzertjes zijn erg stevig in de sneeuw.

19. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik zweer bij m'n timberlands met dit weer als ik niet wil uitglijden.

20. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sokken over je schoenen trekken, schijn je gegarandeerd niet uit te glijden. Ok staat een beetje raar:D maar gewoon niet naar beneden kijken;):D

Deel Deze Pagina