Nou was er laatst telkens een reclame op tv met een bekende nerderlander van bh's. En nou weet ik niet meer wie het was of welk merk het is. Maar ik weet nog wel (ja dat nog wel haha) dat ik die bh's heel mooi vond en ik dacht nou als ik bevallen ben dan ga ik me er wel in verdiepen. Maaaar wie weet welke ik bedoel??
Ik denk dat je WOW van dapne deckers bedoeld Lingerie | V&D Dames Je warenhuis ook online met ruime keus aan lingerie.
Kijk dat is nog eens snel! haha heel erg bedankt dat was hem, ik kon er maar niet opkomen. Ik zie dat mijn banner ook niet klopt, voordat jullie denken oh vandaag net bevallen en nu al met bh's bezig haha ben 21-11 bevallen.
ja moet ik binnen kort als ik weer wat meer energie heb maar even doen, is direct een half uur reizen voor mij.
Hunkemüler en pabo hebben ook leuke setjes je kan altijd daar kijken als je niks bij vd kan vinden ^^
Het zijn echt hele fijne BH's. Normaal wou ik echt geen vullingen maar deze zitten echt geweldig. Echt dat je denkt WOW. Wehkamp verkoopt ze ook.
haha nee ik ben 21-11 bevallen. maar het wil niet lukken met de banner. tja de bh moet stevig zijn, heb cup e..helaas