urine of bloedtest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eveline123456, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eveline123456

2 mei 2008
    97
    0
    0
    Is er iemand die mij iets kan vertellen over hoe een urinetest bij de huisarts werkt en wanneer je een bloedtest krijgt? Volgens mij is een urinetest gewoon hetzelfde als de thuistesten...maar wanneer krijg je een bloedtest dan?
    Trouwens mijn urine is wat troebel en mijn testen positief...kan dit met elkaar te maken hebben of heb ik missch een blaasontsteking? Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik ga vanmiddag naar de huisarts!

Groetjesssss

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    je zwnagerschapstesten zijn positief?
    dan ben je gewoon zwnager hoor ;)
    die streep komt er alleen als je HCG aanmaakt ;)
    en dat maak je alleen aan als je zwanger bent

en denk dat het bij elke huisarts anders is...
    hier krijg je als het goed is gelijk een bloedtest..

succes

3. Eveline123456

2 mei 2008
    97
    0
    0
    Ja, mijn testen zijn positief... :D ..dat had ik echt heeeeelemaal niet verwacht! Ik ben pas 1 maand gestopt met de pil en had verwacht er minstens een half jaar over te doen om te ontpillen en een kansje te maken om zwanger te worden....
    Vandaar ook dat ik onwijs onzeker ben over of het allemaal wel ECHT waar is...en dan is die urine troebel...... :(
    Ook heb ik collitis ulcerosa (chronische darmontsteking), waarvoor ik medicijnen gebruik...maar daar zit geen HCG in ofzo..... Maar goed, het maakt me allemaal een beetje zenuwachtig :rolleyes:
    Dussss...ik ben benieuwd wat te testen gaan doen....

Bedankt voor je antwoord!

Groetjesss

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik feliciteerd je wel alvast ;)
    denk dat ik er niet naast zit :)

mijn urine is ook bijna altijd troebel ;)
    maar voor je eiegen gevoel is zo test wel fijn bij de huisarts :)

succes :)

5. Eveline123456

2 mei 2008
    97
    0
    0
    Dank je! Klinkt stom, maar ik ben blij dat jij ook troebele urine hebt, hahahaha!
    Op naar de huisarts vanmiddag! Spannend...ik neem maar gelijk wat urine mee!

Groetjessss

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wel even tegen de huisarts zeggen dat je troebele urine hebt. Want het hoort gewoon helder te zijn. Misschien ben je zwanger en heb je een blaasontsteking. Is een kwaaltje die vaak voorkomt! Succes ermee en geniet van je zwangerschap. Echt super voor je!

7. Eveline123456

2 mei 2008
    97
    0
    0
    Ik ben vanmiddag bij de huisarts geweest, die vond het eigelijk niet nodig om nog een keer te testen....zwanger= zwanger 8) Maarrrr..op mijn verzoek toch nog maar ff 8 eurootjes erdoorheen jassen om nog een laatste keer te testen :oops: ..... Ook gaf hij aan dat de 'dingetjes' in de urine waarschijnlijk stukjes van de binnenwand van de blaas zijn. Die is zich aan het vernieuwen. Dat hebben meer mensen. Toch testen we maar meteen op baasontsteking, op mijn verzoek.
    Nou meteen een technische berekening gemaakt van mijn zwangerschap..vreemd...dan zou ik nu 6 weken zijn...maar officieel kan dat eigenlijk helemaal niet....snap niet zoveel van die berekeningen allemaal, jullie? :(

8. Eveline123456

2 mei 2008
    97
    0
    0
    Trouwens wel een heel eng idee dat het bij 25% van de vrouwen mis gaat in de eerste 3 maanden......en ik moet nog zo lang voordat die drie maanden voorbij zijn.... :rolleyes:

Deel Deze Pagina