wanneer in kinderstoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Journey, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Wanneer kunnen de kleintjes in een kinderstoel?
    Ik merk al dat mijn kleine meid graag bij ons is als we eten maar als we met zijn 4 en aan tafel zitten kan ze er niet bij in de maxicosi nu vraag ik me af wanneer zou ze in de kinderstoel kunnen zitten?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.828
    3.349
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat hangt ook een beetje van je kinderstoel af. Maar in principe geld, dat als ze zelfstandig kunnen zitten, dat ze dan in een kinderstoel mogen. Met een maandje of 8 dus.
    Maar je hebt ook stoelen die je kan kantelen, zodat je kindje kan liggen.
    Verder hebben wij zelf onze dochter, die al vrij snel vrij goed zat, vanaf 5,5 - 6 maanden in de Ikea kinderstoel gezet. Door de vormgeving ofzo, kon ze daar al vrij snel vrij goed in zitten voor 10 minuutjes ofzo. Langer ook niet hoor in het begin.

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Kinderstoel waar je alleen rechtop in kunt zitten mogen ze er pas in als ze zelfstandig kunnen zitten. Dus nog echt even een maandje of 5 wachten.
    Wij hebben een kinderstoel die je in verschillende standen kunt zetten, dus die gebruikte we vrij vroeg al. Nu staat het in de zitstand, daarvoor in een ligstand en daarna half zitstand.

4. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    onze boef ging met 4 maanden de kinderstoel in,wel met een verkleiner, hij werd hierdoor goed ondersteund!

joyce

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Sasha zat geloof ik met 4,5- 5 maanden in de kinderstoel. Wij hebben de chicco, die kan redelijk plat.

6. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    De fysio was hier van de week voor Zoë en die zei dat ze best 10 minuutjes erin mag. Met de zitting in dr knieholtes en een kussen in de rug. En dan uitbreiden. Zoë vindt het gewelig!

7. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ze raden t met 8 maanden aan; Iris kon al wel eerder zitten maar zat nog best met een bolle rug; schijnt niet goed te zijn. Kan je haar niet in de maxicosi / wipstoel zetten op 2 stoelen die aan elkaar geschoven staan oid? Dan zit ze er toch bij; is wel leuk.

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Onze meid zat met ruim 7 maanden voor het eerst in de tafelstoel. Wel met een verkleiner erin. Ik zou het pas doen als je kindje zelf kan zitten, anders is het echt niet goed voor het ruggetje en de nek.

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad pas in de stoel als ze (redelijk) goed kunnen zitten.

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier zat Joris vanaf 4/5 maanden in de eetstoel. Maar wij hadden wel de chicco polly (dacht dat die zo heet) waarvan de rugsteun verstelbaar is.

Deel Deze Pagina