Hoe herken je een slijmprop?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mamaI, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier zag het er uit als een hele dikke klodder snot ( wel doorzichtig) en heel veel slijm daarbij.

2. Leliana

Leliana Niet meer actief

Hier ook .. echt heel vies! :p
    Ik ben vrijdag een (groot! :$ ) stuk verloren .. en net ook weer een heel groot stuk! :(

Hier is er alleen nog niks aan de hand ... :(

De afgelopen week ben ik gestript , heb ik (te veel) diarree gehad, krampen/voorweeën en de slijmprop verloren maar die kleine geeft nergens gehoor aan! :p

GRMBL

3. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Ik had al een paar x voorweeen gehad, en op een vrijdagavond kreeg ik weer voorweeen dit bleef doorgaan tot de volgende dag(om de 10 min) en smiddags/savonds verloor ik een bruine slijmerige prutje dit was de slijmprop, de bevalling is niet meer gestopt de volgende ochtend werd ons dochtertje geboren.Wij hadden even gegoogled en een afbeelding bekeken haha

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik herkende de slijmprop gelijk, ondanks dat ik het nog niet eerder had meegemaakt. Een taaie slijmbal met wat bloed. Ik verloor hem op de uitgerekende dag rond 23.00 nét nadat de vk was langs geweest om te toucheren. Alles zat echt nog pot dicht maar de volgende morgen om 7.00 begonnen de weeën en om 11.45 had ik onze prachtige dochter in mijn armen :D!

5. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Als een groot stuk groen slijmerig stuk snot haha.
    3 dagen later ben ik bevallen.

6. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Op woensdag mijn slijmprop verloren die eruit zag als een mengelmoes van drilpudding/naakslak gelei achtig iets ....heel vaag haha.
    Zaterdags erop bevallen van me zoon.

7. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Ik zit dit topic te lezen, en zie een banner staan... Van Bisolvon, met Slijmpie! Lekker toevallig :p

8. Alita

Alita Niet meer actief

hahahahahaha lachwekkend nu die reclames....we hadden het ergens over christelijke school......stond er reclame voor christelijke datingsite:D

Deel Deze Pagina