Hoe herken je een vreemdganger?

Discussie in 'De lounge' gestart door Patty82, 2 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Heel vreemd verhaal, denk dat je hem het lekker met haar moet laten uitzoeken, ze klinken beiden alles behalve snugger...

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Als hij zo in het huwelijk staat kan het best zijn dat zij dat voelt en haar eigenwaarde ergens anders gaat zoeken. Blijft natuurlijk niet netjes..

Zoals ik het lees is hij altijd mede schuldig aan het niet slagen van het huwelijk. Ik vind hem zelfs gemeen. Zo trekt hij zijn handen er vanaf en wast ze in onschuld.
    Waardeloos zeg.

Hoop dat ze snel uit elkaar gaan. Voor zijn vrouw, de kinderen en uiteindelijk ook voor zijn eigen geluk.

Maar hij is alles behalve netjes bezig nu met de heksenjacht om te bewijzen dat ze vreemd gaat ( daar werkt hij namelijk waarschijnlijk gewoon aan mee)

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nou idd.

Hij moet eens een goed gesprek met zijn vrouw hebben.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Geen idee hoe je een vreemdganger herkent. Maar als het mijn vrienden waren zou ik mij er niet mee bemoeien.
    Ze zijn beiden heel kinderachtig en vreemd bezig. Het enige dat ik nog zou zeggen is: wordt volwassen en denk om je kinderen.

5. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Lijkt me wel ja dat ze vreemd gaat. Natuurlijk kun je voor ieder punt een ander argument bedenken. Maar het lijkt me waarschijnlijker dat ze een ander heeft.

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.304
    25.769
    113
    Oh daar zou ik me echt niet mee bemoeien. Ik had tegen hem gezegd dat hij het met zijn vrouw moet bespreken.

7. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Tja aantal punten lijken er wel op..
    Maar stemmingswisselingen zegt weinig, ik zat een periode ook ff in een dip, en was toen ook steeds chagrijnig, maar heb geen ander.

Wat betreft condooms, wachtwoorden veranderen etc, tja het is wel vreemd.

Maar in dit geval vind ik dat hij dit met haar bespreekbaar moet maken, direct vragen stellen.
    En mocht ze ontkennen en ze gaat wel vreemd komt hij er wel achter, en wie weet is er niks en ziet ze in dat het raar overkomt en gaat er wat aan doen.

Sowieso moet de man in kwestie ook maar even wat directer worden, en eerst met zijn vriendin praten, en dan ook echt een goed gesprek.

Ik zou het trouwens ook niet fijn vinden als mijn man zijn gedachten over zoiets met een ander(e) dame zou bespreken of over ons seksleven zou praten zonder met mij een goed gesprek te zijn begonnen.

8. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Bij zulke topic vraag ik me altijd af hoe zouden 'we' reageren als het haar vriendin was die dit over haar man dacht met deze redenen en haar gedachtens/gevoelens

9. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.926
    5.182
    113
    Wat een vreemd verhaal. Ik zou het ze lekker samen laten uitzoeken.

10. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dat bedenk ik mij vaak ook! haha

11. Ik zou me er als gemeenschappelijke vriendin niet mee bemoeien en tussen gaan zitten.
    Zonde voor de kindjes.

12. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Wedden dat de reacties dan heeeeeel anders waren geweest?:cool:

13. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.678
    8.420
    113
    Vrouw
    Waar staat dat ts een gemeenschappelijke vriendin is? Ik vind het eigenaardig dat hij dit op deze manier met een andere vrouw deelt. Dat roept vraagtekens op.

14. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
  15. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Ja is een broodje aap "joh"

16. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Tja...al heeft ze een ander, echt vreemdgaan noem ik dat niet. En wachtwoord veranderen zou ik ook doen als ik met een man zou leven waar ik geen relatie mee heb. Beter zou hij het lef hebben om de relatie te beëindigen, ipv zoeken naar een manier om haar de schuld te geven.

17. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Ik had ook niet verwacht dat hij dit verhaal zou delen vooral ook omdat het erg persoonlijk is. Ik heb aangeven dat hij moet nadenken over wat hij wil doen als ze daadwerkelijk vreemdgaat. Vindt hij het prima, dan kunnen ze kiezen voor een open relatie of het is einde huwelijk. Verder ga ik me er niet mee bemoeien.

18. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Nou een echte man zijn gewoon !! afpakken de telefoon en dingen inlezen of weg er mee..condooms.vinden terwijl je ze zelf niet gebruikt zegt al genoeg

19. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.862
    19.271
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    WAT? o_O Je bent een echte man als je de telefoon van je vrouw afpakt?? Bijzonder... Ik vind je juist 'een echte man' als je een echte oplossing zoekt voor je problemen. Relatieproblemen bespreek je met de persoon met wie je een relatie hebt. Niet door dingen af te pakken. Niet door bij een buitenstaander te vragen hoe het verder moet.
    Ze waren blijkbaar oud en wijs genoeg om te trouwen en kinderen te krijgen. Ze hebben een verantwoordelijkheid ten opzichte van hun kinderen en van elkaar. Tijd om die verantwoording te nemen. Dat betekent praten, eerlijk zijn. Ook hij over zijn gevoelens!

Blijkbaar heeft een eerste poging niet geholpen. Dan moet hij opnieuw met haar in gesprek gaan. En opnieuw. Totdat het opgehelderd is en ze samen verder kunnen. Of totdat één van beiden of allebei besluit(en) dat het beter is er een punt achter te zetten.

Deel Deze Pagina