Wanneer kreeg jij je miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door lvdm, 27 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer kreeg jij je miskraam?

1. Week 1-5

2. Week 6

3. Week 7

4. Week 8

5. Week 9

6. Week 10

7. Week 11

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. lvdm

lvdm Niet meer actief

Ik heb in juli een miskraam gehad met 4 weken en een paar dagen. Nu ben ik weer zwanger en heb ik het gevoel dat het wel goed zit. Toch vraag ik me af wanneer de meeste miskramen voorkomen.

2. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Mijn vk vertelde dat de meeste miskramen voorkomen in eind week 5 of in week 6.
    Dt is nmelijk de tijd dat het hartje moet gaan kloppen, gebeurd dit niet dan wordt het vruchtje afgestoten.
    Ik heb zelf ook een miskraam gehd met 5 weken en 5 dagen.
    Ben dus blij dat ik die mijlpaal achter de rug heb deze keer;)
    Maandag eerste echo....zo spannend.

3. lvdm

lvdm Niet meer actief

Ik heb woensdag de eerste echo! Vind het ook erg spannend, alhoewel ik wel heel erg het gevoel heb dat het goed zit.

4. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Ja ik ook:)
    Dat had ik ten tijde van m'n miskraam niet.
    Heb met 4,5 week wat last gehad van bruinverlies, nu al bijna 2 weken niet meer gehad.
    Ben wel bang voor een missed abortion..gewoon bang dat het weer niet goed zit maar dat het niet los laat.
    Maar goed, het voelt wel goed deze keer dus we blijven positief:)

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik kan niet antwoorden. Bij mij was in week 16 geconstateerd dat het hartje in week 13-14 was gestopt...

6. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    jeetje,dit verwacht je dan ook niet,vooral niet als de echo,s ervoor prima waren lijkt me
    :cry: :cry:

7. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

In week 10 zagen we op de echo dat het hartje niet meer klopte.
    Waarschijnlijk tussen 8 en 9 weken gestopt met groeien.

8. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

:cry: Jeetje... Dat verwacht je toch ook niet meer dan... Pff..

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dit geldt ook voor mij.
    Met 15,5 weken is een missed abortion geconstateerd en in week 13 - 14 is het hartje gestopt.
    Maar heb wel gestemd omdat ik ook met 8 weken een miskraam heb gehad (gestemd dus...) en een vroege miskraam met 5.

10. Trees

Trees Niet meer actief

Tussen de 5 en 10 weken. Ik ga dan maar voor het gemiddelde dat is 7,5 week en dus stem ik week 8. Prille zwangerschappen die voor de 5 weken misgingen tel ik niet mee als miskraam, anders raak ik zo gefrustreerd. Sowieso vond ik dat qua pijn en gevoel toch anders aanvoelen en daarnaast is mijn rijtje al lang genoeg zonder.
    Ik ga de volgende keer dan ook voor de 40 weken zwangerschap ;) Nu moet dat lijf nog even meewerken...

11. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    ik had mijn miskraam met 5 weken en 4 dagen in augustus.
    Dus op de 5 weken gezet.
    Hoop alleen dat me cyclus weer netjes op de 28 dagen komt.
    En natuurlijk een nieuwe zwangerschap!

12. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik ben een week geleden gecurriteerd :(
    We waren 11.3 weken zwanger toen we er achter kwamen dat het hartje niet meer klopte.
    Met 8.3 weken had ik nog een goeie echo.
    Hartje klopte stevig en de kleine was zelfs al wat aan het zwaaien met zijn handje :(
    Maar het heeft niet langer mogen leven tot 10 weken.
    En ik had dat echt niet meer verwacht na het krijgen van een goeie echo.
    Maar je ziet het....ook echo's brengen geen garantie :(

13. ilona24

ilona24 Actief lid

11 nov 2008
    312
    0
    0
    limburg
    nou ja miskraam ik ben - was in verwachting van de tweeling en bij 1 is het hartje gestoptmet 9weken en 4 dagen .
    Deze draag ik nu ook nog steedsbij voor de rest van de zwangerschap .
    Doordat ze beide in 1 vruchtzak zitten zonder vlies er tussen.
    Maar alsde kleine geboren gaat worden kan er nog iets van over zijn.maar kan ook zijn dat ik niets meer terug zie van het kindje
    Ik had 2 dagen er voor nog een echo gehad waarbij alles goed was :(

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik was zwanger van een tweeling en 1 daarvan is een miskraam geworden met 7.1 weken.
    de ander is wel blijven zitten

15. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Daar is niet echt wat van te zeggen... ik heb zelf een MA gehad, vruchtje was met ong. 8 weken dood en ik kwam er pas achter toen ik 11,4 weken was en met 12 weken een curretage gehad dus...!

MIjn nicht heeft inmiddels 3 miskramen gehad... 1 met 20 weken, 1 met 13 en 1 met 12 weken dus er kan altijd wat mis gaan mja daar moet je dus niet vanuit gaan, hoe moeilijk het ook is... probeer ervan te genieten en het zoveel mogelijk naast je neer te leggen want die extra stress is ook niet bevordelijk (het is makkelijk gezegd dan gedaan)...!

Liefs Nelleke

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    is idd weinig van te zeggen kijk mijn onderschift

17. lvdm

lvdm Niet meer actief

Ik heb deze poll ook niet geopend omdat ik zelf bang ben voor een miskraam, want ik heb heel sterk het gevoel dat het gewoon goed zit en ik voel me op en top zwanger met alle kwaaltjes ;)

Maar ik heb verschillende onderzoeken gelezen en daar komen allemaal verschillende uitkomsten uit. Dus ik was benieuwd hoe dat hier op het forum zit; wanneer de meeste miskramen zijn.

Dus maak je geen zorgen om mij, want dat doe ik ook niet ;) Maar wel bedankt voor jullie antwoorden.

18. Trees

Trees Niet meer actief

fijn dat je je zeker voelt. Ik heb weleens gehoord dat als je een goede echo hebt rond de tien weken dat de kans op een miskraam nog maar heel klein is. Sowieso wordt deze al kleiner als je een kloppend hartje al eerder hebt gezien.

19. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ben ook blij dat je je zeker voelt, geniet ervan ennuh helemaal vergeten maar gefeliciteerd met je zwangerschap!

Liefs Nelleke

20. MHMW

MHMW Niet meer actief

na 3.5 week

Deel Deze Pagina